Marka: Gilera
Model: Stalker
Rok: rama 2007 silnik 1996 a projekt 2013
Pojemność: 0,6 lytra 60 kucy
Rodzaj Silnik: rzędowy 4 cylindrowy 4 suw
Zalety: brak
Wady: brak
Zdjęcia:
Więc tak :d
Kiedyś miałem wypadek gilerką jakoś na jesień tak i rama uległa zgięciu.
Nastał dzień jak 27 sierpień znalazłem tą ramę koło garażu w krzakach następnie zacząłem ją prostować klepać i mniej więcej jest prosta ;d następnie ramę rozciąłem na pół i przedłużyłem ją o 15 centymetrów. Spawy są dość mocne i nie spawane amatorsko ;d ponieważ spawam migiem i tigiem na codzień ludziom ($$$) różne przedmioty więc ogarniam;d następnie wsadziłem silnik w ramę zrobiłem tylne mocowania. jutro zabiorę się za przednie mocowania i za tylny wahacz.
co do zawieszenia tył oryginalny wahacz z xj 600 z amortyzatorem przód oryginał ze stalkera (da rade).. koła przód i tył z nrg 13" na tył mam już gotową piastę utłuczona samodzielnie na tokarce z założoną zębata (stosowana w gsxr 600 K3 nie wiem ile zębów) i z drugiej strony tarcza 210mm a co do przodu to myślę o tarczy seryjnej ale posiadam zacisk 4-ro tłoczkowy także da rade + do tego pompa z xj 600.
co do silnika.. jest on z 1996 roku i pochodzi z yamahy xj 600 diversion (4BR) jest on na chodzie odpala i pięknie tarasi :d zasilany 4 gaźnikami i spalanie tego silnika w motocyklu przy wadze ponad 200 kilo wynosiło nie więcej niż 5 litrów przy prędkości nie większej niz 100km/h.. silniczek posiada wg katalogu 61 koni z czego jestem bardzo zadowolony ;d
hmm teraz tak wydech będzie wsadzony pod siedzenie z nowej CBR 600
http://img16.tablica.pl/images_tablicap ... ostale.jpg a kolektory będę spawał od 0 z kwasówki i giął na giętarce.
hmm wygląd zewnętrzny. Ramę omaluje na czarno a z przodu zastosuję samą czasze którą omaluje na czarną perłe tak samo tył bocznie plastiki i też czarna perła. Felgi? nie wiem do czarnego każdy kolor pasuje więc się wymyśli. Nie ma na to na razie funduszy :d
zapraszam do oceny projektu który na 100% wypali
łapcie zdjęcia gaźników :d
przednie mocowanie silnika zrobione teraz trzeba to jakos fajnie wzmocnić :d
aa i co najgorsze troszkę krzywo zespawałem rame przez co przód jest odchylony na prawą strone i muszę to poprawić
teraz kilka zdjęć z prac ;d
tutaj moje pro elo zajebiste spawy ramy ;d
rurka jest nawdziana na rurkę i zaspawana jeszcze od środka wiec myślę że wytrzymie ;d
a tutaj spawanie mocowania :d
kilka zdjęć z odchudzenia ramy i wzmocnienia mocowań silnika ;d
macie fotki jak to będzie wyglądało i w jakiej pozycji będzie amortyzator :d
myśle ze to na tyle jak na dziś i zapraszam do oceny ;d