Dzisiaj jest 01 gru 2024, 13:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2017, 19:23 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Historia aeroxa pokrótce, jak to się zaczęło.. Jechałem na śląsk z mazdą rx-8 na przełożenie silnika, upatrzyłem sobie zieloną strzałę, która dosyć sympatycznie wyglądała na zdjęciach, cena była bodajże 2200zł 2008r. diagnoza - nie odpala. Postawiłem że jak odstawię mazdę a będę już jechał lawetą to zobaczę tego roxa, na miejscu okazał się perfekt seria, plastiki wszystko w kupie, nic nie porysowane, poobijane, widać że nic nie było przy nim kombinowane prócz naklejek stage6 r/t :mrgreen:
Potargowałem się na równy rachunek i zabrałem.. W domu podlałem pod świecę i odpaliłem ale zero mocy, łożyska na wale szumiały, została zrobiona kapitalka za prawie 1000zł (cylinder, wał, łożyska) i wystawiłem go na sprzedaż w międzyczasie pod wpływem emocji zakupując cylinder stage6 mki r/t w promocji za 1199zł i tak poleciała reszta, wszystkie nowe części na które się składa:

- Cylinder Kit Stage6 R/T MK I 70cc
- Napęd Stage6 R/T CVT Oversize System
+ kartery przygotowane przez redusa z przełożeniami Top Racing oraz założonym wałem Motoforce Evolution 12mm
- Wydech Yasuni C30
- Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
- Gaźnik Motoforce Racing PWK 28mm
- Pompa wody SSP Racing Type

W przyszłym tygodniu zestaw idzie do składania i wjedzie w ramę, silnik ten aktualny po remoncie pójdzie osobno na sprzedaż.

Co proponujecie zrobić z optyki? Nadkole to koniecznie trzeba będzie wygładzić.


Ostatnio zmieniony 08 maja 2017, 18:01 przez mati23, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 mar 2017, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2016, 17:42
Posty: 33
Pojazd: yamaha yzf 125
Imię: Janusz
Mogłeś nie zdzierać nalypek, zgadzało by się xD

a moja wizja jest taka
czarna perła zewnątrz, wnęki na biało i nadkole
kiera downhill
tarcza oversize
lekka gleba na przód
przełączniki s6
lusterko s6
klamki manetki

wbijaj do erki

Pozdro ;)




_________________

Zapraszam również na świeżą stronę na fb >https://www.facebook.com/Yamaha-Yzf-R125-Rzeźnik-1855460118072573/

Projekt post2710429.html#p2710429 rónież budowa stojaków różnej maści crash padów i innych ciekawych rzeczy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2017, 18:05 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Po dwóch miechach tun ma się powoli ku końcowi, zakupy końcowe:

Mechanika:
- Cylinder Stage6 Racing 70 MKII, sworzeń 12mm + Spacer Kit Stage6 MKII dla wałów 85mm (koszt 850zł)
- Wał Motoforce Evolution, korbowód 85mm z łożyskiem igiełkowym stage6 (koszt 560zł)
- Rozwiercone kartery przez redusa z przełożeniami top racing oraz uszczelniaczami stage6 (koszt 950zł)
- Króciec ssący Stage6 R/T (koszt 285zł)
- Zawór membranowy Stage6 R/T (koszt 220zł)
- Wariator Stage6 R/T (koszt 350zł)
- Kolektor momentu obrotowego Oversize Stage6 R/T (koszt 700zł)
- Pasek napędowy Stage6 R/T Oversize (koszt 200zł)
- Wydech Yasuni C30 (koszt 850zł)
- Sprzęgło Stage6 Sport PRO (koszt 205zł)
- Dzwon sprzęgła Stage6 R/T (koszt 220zł)
- Gaźnik Motoforce Racing PWK 28mm (koszt 350zł)
- Filtr powietrza Polini Big Evolution II - 160zł
- Subframe Stage6 (koszt 310zł)
- Pompa wody SSP Racing Type (koszt 160zł)
- Czujnik temperatury Stage6 (koszt 220zł)

Optyka:
- Nóżka boczna Buzzetti (koszt 120zł)
- Lusterko Stage6 F1 Lewe, M8 - Carbon Matt (koszt 75zł)
- Lampa tylna STR8 Black LED z kierunkowskazami (koszt 175zł)
- Felgi Valentino Rossi 46 (koszt 400zł)
- Liczniki carbon, lagi przednie carbon

Co o tym sądzicie? Będzie to jeździć? :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2017, 18:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Za mocny wydech, r1200 obczaj albo c20, nie wyżej, ten cyl na 13000+rpm już słabo wyrabia bez porta...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2017, 13:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
mati23, Dodaj jakieś fotki do tematu. :)




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
rx-8 moje marzenie niestety spalanie nie na mój portfel :/




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2017, 7:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No i też nie każdy chce to później naprawiać. Dla wielu silnik Wankla to czarna magia. Czasami widziałem na allegro RX-8 po swapie na normalnym motorze ,ale cena zabójcza...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2018, 18:58 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Nigdy bym nie zrobił swap na inny motor, to już nie jest wtedy rx.

Wracam po roku z aeroxem, wszystko hula, jeździ ale C30 to niesamowity buldog jest, myślę czy nie zmienić na c16/c20, mam jeszcze tecnigas rs 70, co sądzicie? Albo cylinder wymienić na mki jak to miało być pierwotnie w planach, sam już nie wiem którym torem iść.. Doszedł zapłon stage6 r/t bo z fabrycznym niestety wyszła kaszana, cały czas zerwany iskrownik. Teraz pytanie, pokusiłbym się o zmianę przełożeń, zależy mi na sprincie, przyspieszenie, ale żeby też jakoś bardzo na koło nie szedł, same wtórne wystarczą, tylko kwestia jakie? :)

Pozostaje mi jeszcze kwestia hamowania, doradzi ktoś jak polepszyć fabrykę, inne tarcze, nowe zaciski? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2018, 7:13 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Polecam przejrzeć temat użytkownika ELDO, on tam wszystko pięknie opisuje, również na Racingu Stage6 Mk1 tylko przy C21 oraz gaźniku 23 Polini CP, napęd jak twój. Polecam naprawdę mądra lektura do czytania.




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 11:11 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Jakieś pomysły na zbicie temperatury, druga chłodnica, wentylator? Temperatura rośnie i stabilizuje się maksymalnie na 75 stopni, sądzicie że gdyby nie przekraczać 80C będzie w porządku? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 11:34 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Do 100* nic nie powinno paść :) Ale pow. 95* bym nie cisnął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 12:05 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Alu do tylu można? To luz, to nie potrzebuje żadnego dodatkowego chłodzenia :D Pojeżdżę teraz około 100km, dopiero wtedy będzie szła ostateczna regulacja, czuję potencjał w tym setupie. Filtr zostanie zmieniony na stage6 double layer i zostanie wystawiony na zewnątrz, teraz pod siedzonkiem mam małego stożka, jak jadę to takie wibracje że nie do opisania, ale cieszy to że naprawdę brzmienie jest mega.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 12:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak chcesz max moc to 55-65*C optymalnie. Dalej spada nawet do 10%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 17:10 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 9:42
Posty: 56
Pojazd:
Sądzisz że wentylator mógłby zbić o te ~10 stopni? Myślę też jak ogarnąć temat aku, oświetlenie bezpośrednio z aku, tylna lampa jest już led, z przodu jakieś żarówki też trzeba założyć led i szczerze to nie wiem ile jazdy wytrzyma takie aku do rozładowania, mam obawy że krótko. Jakiś pomysł? Na chwilę obecną przychodzi mi tylko do głowy zakup aku o większej pojemności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2018, 20:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zmień wydech na R1200 albo C20 max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy