Dzisiaj jest 25 lis 2024, 4:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2014, 23:00 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
witam. chcialbym przedsawic moja MZ

Kupilem ja na jesien 2013 roku :D
Jest w tragicznym stanie ale sie oplacalo
Jest to wersja z hamulcem tarczowym i z obrotomierzem
Jak mowilem jest w stanie tragicznym troche rdzy widac i pomalowane jest farba na farbe
pare lat stala pod golym niebem a pozniej w garazu
silnik zostal zrobiny przez poprzedniego wlasciciela ale nie odpalil z powodu braku kompresji


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, 23:12 przez ddr-owiec, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2014, 23:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
No jakiś klasyk , ale mi fotki nie działają .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 23:42 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Rafalak juz dziala ??

Kilka dni temu zdjąłem zacisk hamulca tarczowego z powodu zblokowanej tarczy.
Był mały problem bo jak chcialem odkrecic oczkowym kluczem to przeskakiwalo i zaczelo obrabiac glowke . wiec wziolem nasadowego i odkrecilem i ukazal sie nowy problem bo tloczek w zacisku jest troche zardzewialy i niechcial ie wsunac z spowrotem i musialem wbijac srubokret wmiedzy tarcze a klocek

Obrazek Obrazek Obrazek




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2014, 23:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Tak działają . Trochę roboty widzę , że masz , ale życzę powodzenia :P




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2014, 18:44 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Dzięki. Powiem tak lubie dlubac przy starch motorach bo mnie to interesuje . Nie kupil bym takiej jak by byla drozsza
A ze sie trafilo to wziolem ale tez wiem ze jak sam zrobię to wiem ile pojezdze a nie tak jak bym poszedl na gotowe a potem bym miesiacami dlubal bym bo by nikt nie wiedział dlaczego nie dziala




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2014, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
niezły trup :p
250 mi się strasznie nie podobają, bardzo krowy są, 251 już fajniejsza, zwinna, mniejsza ale nadal to strasznie awaryjny sprzęt jest :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2014, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Mnie się ETZ250 zawsze podobała; może dlatego że to jeden z pierwszych dużych moto na jakim miałem okazję pojeździć. Ale i tak z MZ najbardziej podoba mi się TS250 z małym kołem z przodu.

A koledze życzę siły i wytrwałości w odradzaniu feniksa z popiołów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 20:19 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Dużo roboty, dużo :P Wiem bo sam robiłem MZ. Gdzie silnik i resszta wybrakowanych elementów ?




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2014, 20:34 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
bum^^ pisze:
niezły trup :p
250 mi się strasznie nie podobają, bardzo krowy są, 251 już fajniejsza, zwinna, mniejsza ale nadal to strasznie awaryjny sprzęt jest :wink:

Jak według Ciebie dobrze zrobiona MZ na dobrych częściach jest awaryjna to pozdrawiam :D Tak tak wiem Chiński silnik 250ccm 4t bije go na głowę :P
Sprzęt do ogarnięcia chociaż nie ukrywam że jest za duża :P




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Bootek_S51, tak jest awaryjna jak każdy stary dwusuw, jak by nie była to ludzie nadal by tymi cudami jeździli a zastępują je nowymi maszynami, bez powodu ?
A co do tego ma silnik 250 4t ? Argumentów nie masz pajacu że wyskakujesz z takim czymś ? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 18:02 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
I gadaj z takim człowiekiem jak on z miejsca Cię pajacem nazywa...
Zaskoczę Cię u mnie w okolicy pewien starszy pan taką 250 zrobił blisko 40tys bez remontu




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Wiesz że to jest fizycznie nie możliwe? średnio w dwusuwie łożysko igiełkowe na stopie korbowodu pada po 25 tyś, nawet w szkole profesory nam cisną na każdym kroku że 30 tyś to jest max dla dwusuwa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 19:15 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Ciochan silnik jest w 80% sprawności. A resztę części leży w garażu. Dzięki wszystkim za dodawanie otuchy . Zwłaszcza Ciochanowi . Będę chciał ja zrobić jak najlepiej potrafie i żeby wygląda tak jak wyjechala z fabryki jak sie uda .

Jak jest silnik dobrze zrobiony i na dobrych częściach i nie byla stawiana na kolo ani nie byla katowana to silnik powinien wytrzymac spokojnie 30tys km a nawet 40 bo rozmawialem z tata bo ma do tej pory swoja ts250 i dobrze wspomina tamte czasy


Narazie remont stoji w miejscu bo nie mam gdzie jej rozkrecac i poszukuje jeszcze piaskarki lub zeby ktos mi wypiaskowal .




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 19:19 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
No patrz a on jakimś cudem zrobił osobiście nie wiem w jakim stanie były podzespoły bo z nim tego nie rozbierałem w każdym bądź razie taki przebieg wycisnął nie mówię że ze pod koniec kariery chodziło to idealnie ale jeździło i odpalało bez jakiś większych problemów




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 19:36 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Ale to był starszy człowiek to mu sie nigdzie nie spieszylo i wiedział jak i co zrobić przy niej jak sie cos zaczęło psuc. Wiem ze jak juz przejedzie te25 tys to może wszystko sie zepsuć bo tego nikt nie wie




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 7:14 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Bootek_S51, Masz rację 40 tyś bez remontu w MZ to nie problem. Moj tata miał MZ od nowości z fabryki, jedyne co w niej robił to zacisk hamulcowy przeciekał, kilka razy łańcuch wymienił z zębatki. Opony po 40tyś. Remont w silniku po 60tyś, szlif, tłok, korba, tarczki sprzęgła, łożyska z uszczelniaczami. Po 72tyś została sprzedana.

Teraz ja patrząc stare zdjęcia biało-czarne taty w czasach kawalerskich postanowiłem kupić sobie MZ i wyremontować do oryginału. MZ była bardzo dobrze wyprodukowana, w kazdej wsk, wfm, jawa, w każdym innym motorze 2t z tamtych lat zawsze koniec wydechu był uwalony w niedopalonej mieszańce, w MZ jest tak zaprojektowany dolot mieszanki i wydech że z tyłu jest sucho.

ddr-owiec, Jakbyś czegoś potrzebował to daj znać, te motory znam co do śrubki i wiem jakie części zamienne są zbliżone do jakości oryginału a nawet i lepsze :wink: Mam też trochę części, jak potrzebujesz coś pisz.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2014, 22:37 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Ciochan jak by cos to będe sie kierowal do ciebie . Jak bym cos potrzebowal z czesci to jesteśmy w kontakcie

Czekamy z etka niecierpliwie na kompresor i piaskowanie :( :)




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2014, 13:36 
*

Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:40
Posty: 65
Lokalizacja: Łagów/k Kielc
Pojazd: Baotian swap P/G
Kolego myślałem że moja mz jest tragiczna ale na to brakło słów.. Nie wyśmiewam cię czy coś w tym rodzaju, wręcz przeciwnie!
Podziwiam cię że podejmujesz się renowacji takiego motoru w takim stanie.. :)
Życzę powodzenia w składaniu wszystkiego, czekamy na zdjęcia z prac no i PIONA :D
PS. Do mojej wystarczy kilka drobiazgów kupić i pomalować... tylko z malowaniem zwlekam już rok.. XD




_________________

.:ShadowNight:. na Fejsie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2015, 19:53 
*

Rejestracja: 03 sie 2014, 20:09
Posty: 15
Pojazd: simson sr50
Ja nic nie mowie . Każdy moze sie pośmiać ale nie każdy wie ze ktoś ma moze do tego taki sentyment. Remont miałem dokonać do wakacji ale cos mi sie zdaje ze dluzej cos potrwa. Czekam właśnie na kompresor i trochę cieplejsze dni żeby zawiez do piaskowania i potem wymalowac chociaż podkladem . Dla mnie każdy sprzęt moze dostać druga młodość

switelolo124 wrzuć tutaj pare fotek swojej , albo zauz nowy temat bo lubie czytać takie renowacje :D




_________________

https://m.facebook.com/profile.php?id=3 ... f=bookmark moje poczynienia na moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2015, 20:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Tarcza kozak :mrgreen: Ciekawe jak ona sie chlodzi :D Powodzenia w realizacji projektu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy