Dzisiaj jest 02 paź 2024, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2014, 22:43 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Witam . Przedstawiam mojego Derbi Gp1 race. Jeszcze w trakcie pracy ale myśle że już wam się spodoba.

Malowanie robilem sam kolor z palety alfa romeo taki ciemny prawie czarny szary metalic. Malowanie pistoletem ocywiście.
Nie bylo plastikow na kierownicy ale licznik jest fabtyczny zamontowany na małym profilu aluminiowym.

Mój setup to:
Cyl malossi sport 70 ccm
Wal tec sport nowy z nowymi łożyskami
Wario top racing też nowy z rolkami 7 g,
Sprzeglo seria z bialymi sprężynkami
Dzwon seria, troszke juz kolorowy
Pasek Dayco
Gaźnik deltorro 17,5 z dyszą 88
Reszta seria .


Wydech odblokowany , modół chyba seryjny.
Dodam że derbik zbiera sie pieknie do tych 50-60 km a później powoli tak do 77 km/h a do 83 max z wiatrem. Wario otwiera sie do końca slady rolek na brzegu waria są.
Pasek nie jest blisko tulei wariatora mimo przedlużania tulei podkladkami i na kolektorze nie siedzi na samej górze tylko jakieś centymetr ob brzegu talerzy i nie wiem czy tak ma być.

Rozciełem wydech by sprawdzić czy wszystko w pożadku bo coś tam latało. Poprzedni właściciel zniszczyl miejsce osadzania dławika a ten latał na dnie w bulwie tłumika . Dziś to wyjełem poprostowałem te rure po dlawiku bo byla pogieta i jutro zespawam, ale watpie by się osiągi po
Tym zabiegu


Pozdrawiam :P

Obrazek
Obrazek

Mile widziane Komentarze


Ostatnio zmieniony 20 cze 2014, 14:49 przez lijosk8, łącznie zmieniany 10 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 cze 2014, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Po 1 nie ten dział kolego. A jeśli chodzi o maszyne to jak można skutera karać seryjnym wydechem przy takim secie ?




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Niestety narazie muszę go tak karać .. Ciężko cokolwiek dopasować do niego by weszło w ramę i nie haczyło o tylny wahacz..Dziś poprostowałem elementy tłumika tzn to co poprzednik nabroił i zaspawał. Zespawałem tłumik i wmontowałem, zwiękrzyły się obroty silnika musiałem regulować gaźnik. Silnik lepiej jakby się wkręcał na obroty. A co do jazdy nie wiem ... cały dzień przelotne opady i burze i nie ma jak przetestować, Nie śmigam w deszcz tzn staram się nie jeździć. Może niedługo pomyśle nad spawakiem. pomyśle nad spawakiem ..

Na razie bawię się w stylistykę ,, Doszły dziś naklejki na felgi odblaskowe paski srebrne. Jutro po robocie bedzie zabawa z naklejaniem...

-- 20 cze 2014, 15:23 --
Po przerobieniu oryginalnego wydechu wydech zrobił się bardzo niskoobrotowy. Ciągnie od dołu jak głupi ale v-max spadł do 75km/h przy rolkach 7g. Na rolkach 6 gram jest jeszcze gorzej tzn przyśpiecha nie ta i v-max mniejszy.

Ok żeby było ciekawiej zamówiłem wydech w dość niskiej cenie bo 200 zł Kundo rapid 70 krd .
Pewnie będę musiał go troszkę przerobić by pasował do ramy i odciąć silencer i przespawać go by szedł koło wahacza.
Myślę że ten wydech coś mi da w końcu jest pokroju jaśka c16 ... Na pewno nie obędzie się bez regulacji. Ale rolki mam 4.5g 5g 6g 7g. Przydały by się jakieś pośrednie ale może akurat na tych co mam dam radę.

Jak wszystko zrobię to się pochwale się jak to pracuje :-D

A tym czasem aktualizacja fotek po naklejeniu pasków na kołach i wypolerowaniu tylnej zębatki..

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- 24 cze 2015, 18:32 --

Witam mój Setup to :

Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini, teraz założone są rolki 6,3g i centralna sprężyna 20kg
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 89

KOlor Swiecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na seryjnym odblokowanym wydechu. Skuter teraz zbiera się pięknie od dołu do makasa cały czas równo ale tylko do 74km/h

Coś troszkę za mało... Dodam że silnik na tych rolkach nie kręci za wysoko.
Co polecacie zmienić by skuter jeździł szybciej ??

Posiadam jeszcze rolki 5gr i spreżyny polini 23kg i top racing czerwoną i seryjną.

Napewno napiszecie że podstawa to sportowy wydech . Posiadam Kundo rapid krd 70 ale musze go pierw wyremontować. Tzn zamówiłem koncówkę wydechu nową z przelotem 20mm. Muszę w nim dorobić nową flanszę i powiękrzyć wylot z rezonatora do końcówki na 20mm.

Może wy mi coś pomorzecie bo ja już nie ogarniam...

-- 24 cze 2015, 18:39 --

Witam mój Setup to :

Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini, teraz założone są rolki 6,3g i centralna sprężyna 20kg
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 89

KOlor Swiecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na seryjnym odblokowanym wydechu. Skuter teraz zbiera się pięknie od dołu do makasa cały czas równo ale tylko do 74km/h

Coś troszkę za mało... Dodam że silnik na tych rolkach nie kręci za wysoko.
Co polecacie zmienić by skuter jeździł szybciej ??

Posiadam jeszcze rolki 5gr i spreżyny polini 23kg i top racing czerwoną i seryjną.

Napewno napiszecie że podstawa to sportowy wydech . Posiadam Kundo rapid krd 70 ale musze go pierw wyremontować. Tzn zamówiłem koncówkę wydechu nową z przelotem 20mm. Muszę w nim dorobić nową flanszę i powiękrzyć wylot z rezonatora do końcówki na 20mm.

Może wy mi coś pomorzecie bo ja już nie ogarniam...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy