Dzisiaj jest 18 lis 2024, 16:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2010, 23:52 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Witam!
Z racji tego że poprosiłem o zamknięcie starego tematu, zakładam nowy, uporządkowany temat o mojej Suzuki Address AH50.

Na początek troszku historii:

Suze tatuś kupił mi po mojej komunii(2002r.), była ona w stanie normalnym, dosyć dobrym jak na 1994r. produkcji. Brakowało paru plastików. Do 2008 roku nic w niej nie ruszałem, nie znałem się i bałem się czegokolwiek dotykać. Jedyne co było w niej robione to szlif, ale robił to mechanik:) W 2008r. Suza mimo nowego szlifa miała problemy z górkami, nie chciała przyspieszać, wtedy oto znalazłem cudowne Forum Mieloch, na którym powiedziano mi bym wymienił rolki na lżejsze. Bałem się tykać napędu, ale skusiłem się rozebrać, wymieniłem rolki i Suza od razu była żywsza. Po tym nic nie ruszałem przez kolejny rok. Na wakacjach 2009r. postanowiłem wymienić wariator na Polini Speed Control i sprzęgło na Tec Evo Racing. Wymieniłem też zawór membranowy, rolki, sprężynki sprzęgła i sprężynę dociskową. Na Suze położyłem nowy biało-niebieskie barwy. Nadeszła jesień 2009r., śledząc z tatą forum Mieloch, tata powiedział: Damian, kup wydech, dam ci kase, znajdź używkę i kup bo ten głos jaki teraz ma ten skuter przypomina mi odkurzacz. No to bach, forum Mieloch i w dziale sprzedam wyszukałem Leo Vince ZX z urwanym mocowaniem za 150zł, kupiłem go naprawiłem mocowanie i założyłem. Tatuś wraz zemną był mile zadowolony z basowego głosu a także z osiągów które Suza zyskała. Tydzień po wydechu tata powiedział: Suza chodzi jeszcze za cicho, ona powinna bardziej ścigacza przypominać, dam ci kase kup jakiś fajny filterek powietrza, bo ta wielka puszka mnie dobija. Ja zadowolony kupiłem Revo S-Type, założyłem i tatuś zadowolony z głosu. Zima coraz bliżej, a ja jadąc Suzą usłyszałem jak coś chrupało w silniku, w końcu chrup i nie mogłem ruszyć kopniakiem. Jak się okazało cylek się zatarł, i tatuś zauważył luzy na wale i powiedział mi tak: chcesz mieć 70cc? to kupuj sportowy wał i szukaj dobrego taniego cyla 70cc. No to ja też tak zrobiłem, zamówiłem Top Racing HQ i cylinder Power Force 70cc. Po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie, Suza zapaliła od kopa, zostawiłem ją na 2 godziny na wolnych obrotach, wszystko fajnie chodziło, do póki przyszedł czas na jazdę. Wkurzyłem się, bo skuter przerywał i nie miał takiej mocy jak powinien. No więc tatuś rzekł: Damian kupuj gaźnik 17,5mm i będzie dobrze. Zamówiłem więc Arrechee 17,5mm. Gaźnik doszedł jak się okazało nie ma go gdzie przykręcić bo w króćcu inny rozstaw śrub. Tatuś więc zrobił mi króciec i kazał pozbyć się dozownika oleju. Suza ożyła, znikły problemy z przerywaniem ale nagle miała problem z paleniem rano i zauważyłem że paliwo ucieka mi nadmiarem. Jak się okazało do wymiany ssanie bo nie działa, a także kranik podciśnieniowy który już nie zamyka. Zamówiłem więc ssanie ręczne z adapterem linka i wszystkim, a także kranik podciśnieniowy i świece NGK platynową. Jak na razie czekam na przesyłkę, w tym tygodniu części bd u mnie, oczywiście wrzucę filmik z odpalenia. Więc z historii to chyba tyle.


Aktualny Setup:
-Top Racing HQ
-Power Force 70cc
-Leo Vince ZX
-Króciec własnej roboty
-Arrechee 17,5mm
-Polini Speed Control
-Tec Evo Racing
-Zawór membranowy RMS jak się nie mylę:)
-Revo S-Type


Plany mechaniczne:
-Przełożenia pierwotne
-Przełożenia wtórne
-Polini For Race 70cc
-Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit
-Polini Super Race
-Hebo NG

Optyka:
-Malowanie biało niebieskie
-Białe obszycie siedzenia

Plany Optyczne:

-Manetki Hebo Scooter niebieskie
-Lusterka F1
-Custom czachy
-Nadkole
-Kierownica BMX


Fotki znajdziecie tu(co prawda ze starym kominem, ale jak tylko złoże Suze to porobie nowe i wkleję na forum): http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704


Pozdrawiam i czekam na ocene:)




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 11:58
Posty: 151
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
no to będe pierwszy :lol:

podoba mi się malowanie..tuning nawet spoko..plany zacne..powodzenia w pracach..zapraszam do mnie..

Pozdro Adi :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 18:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Co do planów jeszcze, myślałem przemalować go na róż z białym:D:D




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy