Witam,
Chciałem przedstawić Wam mojego Zipp Jazzy, którego kupiłem nowego w 2006 roku (wybaczcie, nie znałem się wtedy na skutach)
Ostatnio siedział w nim:
-Cylinder: Power Force 70cc
-Wariator: Malossi Multivar z rolkami 6g
-Wydech: Laser X-pro
-naklejki mocy: Hebo, Mieloch Motocykle;)
-Sprężyna: Żółta Malossi + Twist Controller
-Filtr: Stage6 Double Layer
-Łożysko czopu: Polini Evo
Niestety w czasie jazdy nagle zgasł i był słychać jakiś wystrzał, myślałem, że to uszczelka wydechu, ale po dłuższych oględzinach okazało się, że poszedł gwint szpilki cylindra w karterze.
Silnik mam zamiar oddać do gwintowania, a później sprzedać, a jutro przyjdzie mi naszą ukochaną pocztą polską używany
Minarelli Horizontal AC z setupem:
NOWY SETUP!:
-Silnik: Minarelli Horizontal AC
-Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc
-Wariator: na razie seryjny
-Wydech: Laser X-pro
-Wał: Top Racing
-Łożyska i korbowodu: Stage6 HQ Metal (czyli SKF c4 + simmeringi Corteco)
-Filtr powietrza: Hebo Air System
-Tylne koło: Neos 12"
-Sprężyna: Żółta Malossi + Twist Controller
PLANY:
-założenie i regulacja nowego silnika
-złożenie gaźnika Dell'Orto PHVA 17.5mm (brakuje dyszy powietrza i ssania)
-Multivar
-jakieś sportowe sprzęgło (może Malossi Fly albo Stage6 Sport)
-Polini Kevlar
-optyka - na razie żadnych pomysłów
-każda sugestia mile widziana;)
Jak na razie przygotowania do zmiany silnika idą dobrze: spuszczony stary silnik, zabezpieczone wszystkie otwory, spuszczony wydech, odkręcony wentylator magneta.
Jutro jadę do znajomego, żeby odkręcił mi pneumatem magneto, a później może do serwisu z magnetem, jeżeli nie podejdzie mi ściągacz z Simsona.
_________________
Setup:
-ORYGINALNY MINARELLI HORIZONTAL OD YAMAHY!
-Stage6 Streetrace 70cc
-Laser x-pro
-Wał Tec Racing
-Łożyska Stage6 HQ Metal
-Filtr Stage6 DoubleLayer
-Dysza 85
Piszę poprawnie po polsku.