Dzisiaj jest 09 maja 2024, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2009, 15:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:00
Posty: 3
Lokalizacja: Brzeziny EBR
Pojazd:
No więc tak... zamierzam kupić od kolegi taki motorek składaka z silnikiem minarelli (nie wiem czy dobrze to powiem ale ma połączoną cewkę z zapłonem) i mam go zamiar przerobić na skuterek do dragów i nie tylko :mrgreen: skuterek(nie wiem czy to można tak nazwać :cool: ) ma nisko położoną kanapę co daje mu szybkość na zakrętach:D ze względu na nisko położony środek ciężkośći :grin: Tylni hamulec w nodze co jest dość dziwnym rozwiązaniem w automacie :/ No ale do rzeczy czy w takim silniku z cewko-zapłonem można założyć powiedzmy Malossi MHR?? Nie mowie tu o BIG-Bore ale o zwykłej 70cmm(no może nie zwykłej mam zamiar zrobić koło 20konnego potworka:D) Trzeba będzie zmienić felgi i opony na większe bo te nie są zbyt ładne i małe:/ I mam takie pytanie co da się jeszcze z takim dziwakiem zrobić(gaźnik wał i napęd to wiem że trzeba wymienić)

To jest dopiero moja koncepcja jeśli źle umiejscowiłem temacik to proszę o przeniesienie.



A to zdjęcia:D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sory za bród ale ie chciało koledze sie sprzątać:D




_________________

Aerox jest Bogiem, tuningu nałogiem, moc to podstawa a nitro to zabawa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Ciekawy wynalazek :D Jeśli robisz taki tun, a zapłon jakiś niewiadomego pochodzenia to najlepiej byłoby zmienić cały zapłon? :) Tylko swoje kosztuje... Myślałeś o tym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:00
Posty: 3
Lokalizacja: Brzeziny EBR
Pojazd:
Hmmmmm ciekawa koncepcja... Ale właśnie wpadłem na szatański pomysł(właśnie czytałem o przerobieniu AC na LC) i chyba też się pokoszę o zmianę na Ciecz:D i kupie kompletny zapłon powiedzmy od Aeroxa Co wy na to:D




_________________

Aerox jest Bogiem, tuningu nałogiem, moc to podstawa a nitro to zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Przy tuningu tej klasy powiedział bym nawet że konieczna jest zmiana zapłonu na sportowy. Przeróbka minarelli z AC na LC jest prosta. Było bardzo dużo tematów na ten temat na forum więc możesz poczytać. Decydując się na tuning tej klasy musisz wiązać się niestety z dużymi wydatkami i całkiem sporą ilością nerwów. Pozostaje mi życzyć powodzenia.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2009, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Pomysł super jak kolego już powiedził Zmiana z AC na LC jest prosta ale kasy wtopisz mnustwo. Mysle ze koncowy efekt o ile wypali będzie niesamowity. Powodzenia pozdrawiam.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy