Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2010, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Wiem, że był już o tym temat, ale mimo wszystko wydaje mi się że mój skuter jest jeszcze gdzieś przyblokowany. Ja ściągłem blokade z króćca ssącego, wariatora. Posiadam jeszcze tłumik laser x pro i v-max wynosi 65 km/h? Czy wycisne z tego skutera coś więcej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
a to jest mofa??? po 2 wydaje mi sie ze miales juz podobny taki topik zalozony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No właśnie że na stówe nie jest to mofa, a z skutera nie potrafie wycisnąć więcej niż 65km/h. Co to może być? Czy to max tego skutera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Jak jedziesz to 65 to skuter ma juz wysokie obroty?




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 8:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No ja bym powiedział, że obroty nie są zbyt wysokie, ale jak go postawię na stopke to obroty są strasznie wysokie, więc moduł to nie jest. Gdzie jeszcze były blokowane te skutery?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 10:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Zmierzyłem przed chwilą kompresje i wyszło równe 7 barów(to już chyba nie jaet dobrze?). Czy to może być przyczyną znacznie gorszych osiągów? Prosze o szybką odpowiedz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
no ja mialem tez 7,1 i wymienielem cylinder z wałem - tez szedl mi tylko 65.
Mialem jeszcze blokowany kruciec




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No ja mam kruciec odblokowany, a nie wiem czy ten szlif coś da. A jaki miałeś v-max po szlifie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
nie robilem szlifu tylko kupilem nowey cylinder Polini Alu Race 70 :)

teraz tylko trzeba dotrzec ;)




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Aha no to już wszystko jasne jak dotrzesz to pochwal się jaki v-max.

Wiemże nie jesteście wróżkami,ale ile, tak na oko, poleci ten zip po szlifie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
tego nikt nie wie - szlif szlifowi nierówny :P




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No tak, ale w ogóle czy da jakąś odczuwalną różnicę w osiągach? Troche mnie już wkurza ten skuter (wymieniłem tłumik na sportowy reguluje i nic zero poprawy).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
dlatego ja zainwestowalem w 70ccm :) nowy wał z łożyskami i parę innych rzeczy - będę dotąd w nim grzebał aż przekroczy magiczne 100 ;P




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Tak tylko ja nie chcę ładować tyle kasy w niego bo za dwa lata prawko i nie bede przecież 50-ką jeździł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
ja prawka mam juz od nastu lat ale sqt zawsze jest przydatny ;P

mam inne moto ale jak mam podjechac gdzies kawalek w upalny dzien to nie bede sie ubieral w skóry aby wsiadac na plastika - do tego mam wlasnie skuter ;)

a że lubie predkosc to dlatego robie go na 70ccm :)




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No ja niestety na prawko musze jeszczy troszke poczekać, dlatego musze jeździć skuterem (więc musze coś zrobić żeby leciał to 80km/h).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 19:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
to juz chyba sam sobie odpowiedziales na pytanie co masz zrobic :P




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 20:46
Posty: 237
Lokalizacja: Krosno
Pojazd:
Moduł, moduł masz zablokowany :)
kup sobie, np Ducati Energia :)
moj v-max był 55km/h teraz jadę 85km/h licznikowe ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
A można jakoś sprawdzić czy jest ten moduł blokowany? (np. jak dam go na stopke centralnom to nawet wysokie obroty sobie kręci, a nie chcę wywalić kasy w błoto).

A jakiego koloru był ten twój moduł zablokowany? Takiego czerwonego?


Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 11:26 przez tomcioxxx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2010, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 20:46
Posty: 237
Lokalizacja: Krosno
Pojazd:
dawaj pełny gaz i zobaczysz jak tak chuczy, poprostu sa bardzo wysokie obroty to jest odblokowany a jak spokojnie chodzi to znaczy ze zablokowany.
Ale to każdy mechanik Ci to powie czy blokowany czy nie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy