Dzisiaj jest 07 sie 2025, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2010, 18:30 
*

Rejestracja: 14 lis 2010, 18:22
Posty: 3
Pojazd:
Witam wszystkich na tym forum i chciałbym prosic o poradę. W ubiegłe lato zrobiłem remont silnika:wymieniałem stary zjechany tłok na nowy i nowy cylinder niestety obie części w chińskim zestawie.. Kompresja od poczatku wydawala sie kiepska i pod górke ledwo ciągnął 20 km\h. Ostatnio rozebralem silnik myśląc że skonczyla sie zywotnosc tych części ale wszystko wydawalo sie byc ok, nie byly zatarte, jednak kompresja wynosila ledwo ponad 5.. Prosze o radę co mam zrobić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2010, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
zarfe pisze:
Witam wszystkich na tym forum i chciałbym prosic o poradę. W ubiegłe lato zrobiłem remont silnika:wymieniałem stary zjechany tłok na nowy i nowy cylinder niestety obie części w chińskim zestawie.. Kompresja od poczatku wydawala sie kiepska i pod górke ledwo ciągnął 20 km\h. Ostatnio rozebralem silnik myśląc że skonczyla sie zywotnosc tych części ale wszystko wydawalo sie byc ok, nie byly zatarte, jednak kompresja wynosila ledwo ponad 5.. Prosze o radę co mam zrobić





zdejm 1 pierscień i włóż sam do cylindra i dosuń prawie do konca tak z 1cm od konca zobacz jaka szczelina ma byc max 0,7mm czyli na"żyletke" jeśli jest większa wymień pierscienie powinno pomóc kompresja ma byc minimum 8




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 21:21 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
A docierałeś to to w ogóle?




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 21:41 
*

Rejestracja: 14 lis 2010, 18:22
Posty: 3
Pojazd:
no więc pierścienie są ok jakies 0,5 mm także spoko, a co do dotarcia to na poczatku jedzilem na pol gazu jakis czas wiec tez powinno byc dobrze, a tlok i cylinder są jak najbardziej dobre, pytanie dlaczego ta kompresja jest taka słaba.. no i v-max jakies 55.. Macie jeszcze jakies porady?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 0:49 
*

Rejestracja: 14 lis 2010, 18:22
Posty: 3
Pojazd:
nikt nie wie o co tu moze chodzic? Może trzeba powrócić do oryginalnego cylindra(szlif) + tłok vertexa zamiast tego chińskiego szajsu? chociaż nie chciałbym tego robic jezeli to by nie bylo konieczne..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 9:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
zarfe pisze:
nikt nie wie o co tu moze chodzic? Może trzeba powrócić do oryginalnego cylindra(szlif) + tłok vertexa zamiast tego chińskiego szajsu? chociaż nie chciałbym tego robic jezeli to by nie bylo konieczne..


zmierz odległos tłoka od głowicy tzw.squelesh moze jest za duza ma byc 0,8mm
jak jest np 1,5mm to głowica do planownia i kompresja bedzie 9bar


poczytaj :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... 0e97f4380d




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 9:34 przez raper, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 17:00 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Uszczelka pod głowicą cała?




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2010, 19:02 
**

Rejestracja: 24 gru 2008, 18:25
Posty: 350
Pojazd:
Mi na chińskim zestawie nywy cały zestaw 3 miech pojezdził.

Tak docierałem go dobrze ,ale co chińskie to chińskie.Potem kupiłem używany cylinder oryginalny piaggio szlif tłok tez oryginalny i pierścienie i prawie 2 lata jeżdżę.Ale już muszę remont robić w ta zimę i daje POLINI 50 ccm.




_________________

Piaggio Diesis 50

!!!!!!!!!!!! SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy