Dzisiaj jest 10 mar 2025, 22:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lis 2010, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich gorąco.Chciałbym przedstawić wam setup jaki zamierzam kupić do mojego piaggio NRG mc2 '97 LC.Nadmieniam ,że obecnie sqt jest kompletnie seryjny oprocz rolek i sprężynek sprzęgła.
- cylek Metrakit Hand Made 70cc
- wydech Metrakit Hand Made Alu lub s6 Pro Replica
- gaznik Tec Racing 17.5mm (teraz mam Dell'orto 12mm PHVA seria)
- lozyska i simmery s6 HQ metal
- lozysko korbowodu Hebo HQ srebrzone
- Wał Tec Racing

Za robocizne place ok 200zl u znajomego mechanika.To jest bardzo dobry fachowiec i mam do niego zaufanie.Aha no i moge wprowadzic zmiany w tym setupie ale cylek tylko żeliwny.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 20:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Jeśli chodzi o wydech, lepszym rozwiązaniem byłby Yasuni R (niestety jest trochę droższy).
Gaźnik 17,5 powinien wystarczyć.
No i do tego może jeszcze jakiś wariator? Hebo NG/Polini SC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:09 
*

Rejestracja: 18 lis 2010, 20:26
Posty: 2
Lokalizacja: olkusz
Pojazd:
ej a co myslicie o cylindrze hebo manston replica go nrg ac 02 rok??? bo zamówilem tu na mielochu 70.
a i mam zalozony tłumik zx
ile to gdziess pojdzie???




_________________

...:::CABAŁKA:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Kolego Falcao chętnie bym kupił Yaśka ale niestety mam ograniczone fundusze,jeśli chodzi o napęd w grę wchodzi tylko porządna regulacja.Wydech mysle ze poinien podejsc(Metrakit) w końcu jest on robiony pod cylka , którego zamierzam kupić.Co sądzicie o s6 pro repilice?Zapomniałem powiedzieć , że najpierw zamierzam kupić gaźnik i wydech,a dopiero w zimę bd się bawił z cylkiem i wałem.Używane części nie wchodzą w rachubę.
Aha no i w sobotę może pojadę do sklepu zapytac czy maja możliwość sprowadzenia mi tych części.(nie kupuję na Mielochu)


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 21:56 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2010, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
positiveNRG pisze:
- gaznik Tec Racing 17.5mm
Na prawdę warto dopłacić do oryginalnego Dellorto. Wbrew pozorom różnica jest ogromna, na prawdę :wink:

Cytuj:
- lozysko korbowodu Hebo HQ srebrzone
Mały, ale istotny element. Wielu się zawiodło na łożyskach Hebo. Pewniak to Polini Evo albo MHR :wink:

Cytuj:
- Wał Tec Racing
Ja bym na Twoim miejscu całość zostawił na seryjnym wydechu, a dopłacił do wału Top Racing Evolution NG. A jakbym dozbierał fundusze to dopiero kupił np Yasuni R albo Hebo New Performer :wink:
Nie mam zaufania do firmy Tec, ale o tym wale złych opini jeszcze nie słyszałem- także zrób jak uważasz.

Poza tym wszystko ok :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 22:28 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Dzięki za rade.Zrobiłem wstępny kosztorys i łożysko korbowodu zmienie na polini evo,jeśli chodzi o gaźnik jeszcze nie wiem ale byćmoże kupię dell'orto.Nie wiem czy lepiej dołożyć do wału ,czy do gaźnika.Rozsądek mowi mi ,że do wału,ale z drugiej strony dokladniej wykonany gaźnik=mniej zawirowań=lepsze napełnianie i większa moc.Tylko czy wał ''Tec Racing'' to wytrzyma?Natomiast poważnie zastanawiam się nad wydechem s6 pro replica.Seryjnego komina zostawić nie mogę,gdyż poprzedni właściciel wspawał w kolanko kawałek rurki(cieńszej) i nawet na seryjnym cylku to chyba przeszkadza.Mało tego spawy były tak niechlujne,że blokowały pół przelotu(rozpiłowałem)
Jeszcze kilka pytań: Czy samemu mieszać olej z paliwem? Czy gaźnik dell'orto malossi jest kompatybilny z podciśnieniem? czy ma on miejsce do przykręcenia ogrzewania (wężyki z chłodziwem)?
Pzdr i szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 16:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
W takim razie moim zdaniem lepiej dołożyć do gaźnika, bo Tec'i to jest porażka ...
Natomiast wał Tec? Może być w ostateczności, niby złych opinii o nim nie ma.

positiveNRG pisze:
Czy samemu mieszać olej z paliwem?
Tak, najprościej kup miarkę oleju Stage6. Około 15-20zł, a nie trzeba się paprać ze strzykawkami itp. Świetny wynalazek :wink:

positiveNRG pisze:
Czy gaźnik dell'orto malossi jest kompatybilny z podciśnieniem?
Tak, kranik seryjny może zostać.

positiveNRG pisze:
czy ma on miejsce do przykręcenia ogrzewania (wężyki z chłodziwem)?
Większość (np Dellorto PHBN) ma takie wejścia :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 16:23 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
No to rozjaśniłeś mi trochę to wszystko..najlepiej jak by był PHVA podeszłyby wszystkie węże i elektrozawór ssania automatycznego a olej mieszałbym sam.Do zbiorniczka oleju wlewałbym paliwo(z olejem) tak jak do baku.Wychodziło by na zero.Jakiego oleju używacie?Ja lałem mobil1 ale juz nie mam dostępu i zmienilem na olej Husqvarn'y do pił,ale do nowego cylka chyba potrzeba coś lepszego.Jutro jadę do sklepu i zobacze jak jest z dostępem do części.Widzę ,że kolega jest z Myszkowa..tak się składa ,że ja jestem z Wrzosowej.Części chcę kupić na rocha nie orientujesz się czy tam dostanę od ręki,czy na zamówienie? I po raz kolejny proszę o zopinowanie wydechu s6 pro replica..kusi mnie cena :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Jeśli chodzi o olej Castrol 2T Racing.
S6 Pro Replica to nic szczególnego, jak wyżej napisałem lepszym rozwiązaniem byłby Yasuni R, choć wiem, jest droższy. Wybór należy do Ciebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
positiveNRG pisze:
najlepiej jak by był PHVA podeszłyby wszystkie węże i elektrozawór ssania automatycznego a olej mieszałbym sam.Do zbiorniczka oleju wlewałbym paliwo(z olejem) tak jak do baku.
Ssanie ręczne jest dużo lepsze, warto przerobić. A co do oleju, to odłącz pompę oleju i zdemontuj dozownik a nie kombinuj :wink:

Co do oleju czytam dużo inne fora motocyklowe, ludzie piszą, że jakość olei Castrola bardzo się popsuła. Sam profilaktycznie przestawiłem się na Motula- on jest teraz liderem. A na Rocha zazwyczaj mają na stanie oleje, ale bardzo drogo :? Już lepiej jakieś zapasy hurtem na allegro kupić :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Źle mnie zrozumiałeś.Pytałem ,czy mają cylindry wydechy itp na stanie ,ale to już nie ważne.Nie rozkminiam tych oznaczeń znam tylko znaczenie PHVA.Jutro w sklepie facet mi wytłumaczy jaki gaznik mam brac (jakie oznaczenie) żeby mial podciśnienie,ogrzewanie i byl BEZ wejścia na olej.

Z tym demontażem dozownika to nie rozumiem do końca.Ja mam taki paseczek za wariatorem i on napędza pompę oleju,jak go zdejmę to odłączę napęd pompy i to jest pierwsza rzecz,potem mam zdemontować zbiornik i zatkać wężyki tak? I juz ostatnie gdzie jest ta cala pompa oleju? moge ja calkiem wywalic? Zapytam jeszcze wujka google i w tamtym sklepie.Jutro pod wieczór będzie sprawozdanie, a potem jak dobrze pójdzie przejdę do czynów :lol: :lol: :lol:


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 21:59 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Zapomniałem jak wygląda pompa oleju w P/G i pisałem o Minarelli. U Ciebie faktycznie wystarczy zdjąć pasek z pompy i tyle :wink:
Co do gaźnika to większość dellów ma te wszystkie wejścia, ale one nie są konieczne. Jak nie będzie ogrzewania, to nic się nie stanie. Wejście olejowe wystarczy zaślepić, zamiast szukać jak to mówisz gaźnika bez wyjścia na olej :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
No to już lepiej (łatwiej).Co daje to podgrzewanie gaźnika?Czy bez tego zauważę jakąś różnicę w osiągach? a jeśli już to będzie lepiej ,czy gorzej? :? Wiem ,że zadaję dużo pytań ,ale jak się czegos dowiem to może kiedyś bd mogl pomagac innym jak Wy i sam też skorzystam :P


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 23:18 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 10:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Fornal to ja mam pytanie jak napędzana jest pompka wody :roll: .. mi się zdaje że to idzie tam do pompy oleju ale pewny nie jestem.




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 11:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Pasek jest przymocowany do wału i pompki oleju/wody i napędza . Czym więcej gazu tym więcej oleju/szybszy przepływ .




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 14:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Macie rację, faktycznie napęd pompy oleju i wody jest z jednego paska, sorka :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Czyli paseczek musi zostać?Części zamówione czekam aż przyjdą.Facet miowil ze ok 3-4 dni bedą dochodzić.Gaźnik jednak Tec Racing , bo brakuje kasy;/ No i juz od razu zapytam:w jakich proporcjach mieszac olej na dotarciu i po dotarciu


Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 21:38 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Witam chcialem odswierzyc temat,gdyż w magazynach nie ma MK HM70cc i jestem skazany na Polini Sport 70cc co o tym sądzicie?
:roll: :roll:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy