Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2011, 7:47 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Problem mam taki, ze skuter nie odpala po zmianie cylindra, przed palił za dotknięciem. Membranki, krócce, no wszystko ok - bo 30 min wczesniej działał i skuter jezdził jak powinien. Wymieniłem cylinder i spróbowałem czy odpali - wydawało mi się, ze powinien bo na 50 cm miał dość bogato = dell 17,5mm, dysza 70.
Pierwsza próba wyglądała jak by mia zaskoczyć, ale było tylko kilka pyknięć i dalej kręcenie. Świeca jest mokra, jak ją wysuszę to zaczyna łapać ale tylko strzela (właściwie to tak prycha) w wydech - wszelkie próby regulacji - zmniejszanie dyszy, regulacja mieszanki - nic nie dały.
Poradźcie! Nie chciałbym teraz ściągać 70 i wracać do 50 bo myślę ze sporo części (zabezpieczenia sworznia, uszczelki) są jednorazowe. Swiece wypróbowałem 2 - na obu to samo. Iskra jest.
Kit to SKZ 70 cm Piaggio (ala Polini EVO) - głowica została z 50cm.
Pozdr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 9:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
lukaszb, jak masz 70 i głowice 50 to tłok bije w głowice...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:03 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
No właśnie chyba nie. zestaw jest bez głowicy (AC nie LC) - sprawdzałem i tłok nie wychodzi ponad cylinder. dochodzi tak 2 mm poniżej krawedzi.
Przecież często o jest tak ze zestaw jest bez głowicy i zakłada się to od 50.

Przy próbach uruchomienia zachowuje się tak jak by już miał odpalić ale przy dodaniu gazu prycha z wydechu (tak z dużym ciśnieniem). Wydawało mi się ze 70 będzie potrzebowała więcej paliwa a ona to świeca jest cały czas mokra.


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 10:05 przez lukaszb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:09 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Może wyda Ci się to głupie ale to może być przez głowicę. Za mała komora spalania. Jeśli nie to, yo spróbuj zakręcić go wiertarką na pewno odpali.
Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jak tłok nie dochodzi do samej góry to jest za duża komora spalania. u mnie np. tłok równa się idealnie z cylindrem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 12:17 
*

Rejestracja: 30 wrz 2010, 17:15
Posty: 55
Pojazd:
Zmieniłem cylinder na stara 50 (którą zdjąłem) i odpalił od razu.
Coś jest nie tak. 50 tez ma tło równo z cylindrem.
Dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy