Dzisiaj jest 12 paź 2024, 15:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
To filmik z problemem : Kliknij

Witam, mam w swoim nrg power'ze taki problem, założyłem nowe części takie jak:
Cylinder hebo manston replica
Wał top racing Evo ng
Gaźnik 21mm taki : Link do gaźnika ( kliknij)
Sprzęgło Hebo Racing
Wariator Top Racing Sv1
Łożyska NTN
Stożek Malossi E5
Uszczelniacze Corteco
Wydech seria
Dziś próbowałem zrobić First Start i pochodził chwilę i zgasł, odpaliliśmy go znów z bratem tyle że na ssaniu i zaczął kręcić strasznie duże obroty. wyłączyliśmy ssanie i nie chciał odpalić, kichnął sobie i jeszcze próbowaliśmy go wyregulować taką wystającą śrubką ze sprężynką ( chyba to jest iglica) ustawiliśmy na 5,5 obrotu i znów duże obroty. No to dyszą wolnych obrotów spróbowaliśmy i mniejsze obroty miał i to dużo tak mniej więcej 3tys, 3,5 tys pochodził ze 2 lub 3 sekundy i zgasł . I co ja mam mu zrobić żeby normalnie chodził? Wszystkie części są nowe. Może być to wina regulacji gaźnika. Jeśli tak to poproszę o jakieś rady z waszej strony. Z góry dzięki.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Ostatnio zmieniony 25 mar 2011, 18:58 przez matiu1234, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 19:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Lewe powietrze? Wkręć śrubkę na maxa :D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
m930x pewien jesteś?? jak wkręcę na maxa to podejrzewam że albo zgaśnie, nie będzie chciał odpalić albo odpali i strasznie duże obroty będzie kręcił.

Ps. A może za duża dysza główna ? może za dużo paliwa dostaje, bo jak manetką leciutko ruszyłem to łapał obroty a jak troszkę dalej manetką to się dusił i gasł od razu.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
jak wkręcasz to dostaje mniej powietrza i kręci mniejsze :D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Ok ale konkretnie o którą ci chodzi śrubkę wolnych obrotów czy tą długą ze sprężynka??




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
tą ze sprężynką ;D a wolnych obrotów odkręć aby nie podnosiła przepustnicy :D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Dobra to spróbuje, jak nie będzie ok to jeszcze powiem, ale dajcie jeszcze jakieś rady co z nim zrobić żeby normalnie było.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Śrubka od mieszanki 1,5 obrotu, a od wolnych obrotów wykręć tak aby przepustnica do końca się zamykała i pal bez dodawania gazu (nie zapominaj o ssaniu). Jeśli odpali ustawisz sobie wolne obroty i niech pochodzi sobie z godzinkę na nowym cylku :cool:.




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
ok spróbuję dzięki wam za dobre rady:)




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
No więc próbowałem odpalić i poszło ale tylko tak jak na filmiku i potem już nie chciał . Obejrzyjcie filmik na początku tematu i prosze dajcie jakieś rady bo już ręce opadają :(




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
m930x Co ty w ogóle piszesz śróbke od wolnych obrotów jak wkręcisz na maksa to otworzy przepustnice bo ja podniesie do góry i dostanie więcej a nie mniej powietrza
a co do problemu to sprawdz czy ci sie przepustnica zamyka dobrze pobaw sie z iglica i wyregoloj dobrze gaznik tez tak miałem




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
tu akurat chodzi o śrubę składu mieszanki a nie wolnych obrotów!!
Przecież jak dostaje mniej paliwa to kręci niższe nie?
Czytaj uważnie!!!




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
powiedziales ze sprezynka




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
simmeringi na wale sprawdź szczególnie ten od magneta, w p/g jest kiepskie podejście, weź dobij je nasadką, tylko tak porządnie, nie bój się nie rozwalisz ich ;]




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Zink87 pisze:
powiedziales ze sprezynka


od składu mieszanki tez ma sprężynkę:P




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2011, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
a widzisz na tym gazniku jakas druga srobke ze sprezynka ja tu widze ze jest tylko ta od obrotow




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Michoo pisze:
simmeringi na wale sprawdź szczególnie ten od magneta, w p/g jest kiepskie podejście, weź dobij je nasadką, tylko tak porządnie, nie bój się nie rozwalisz ich ;]


simmeringi są nowe założone Corteco i cała reszta też nowa bo karter od podstaw składałem i rozbierałem go bo wymieniłem wał na Evo




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 16:43
Posty: 102
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Gaznik wyregoloj dobrze i jeszcze raz regoloj




_________________

Jeżeli jedziemy 200km/h to co jest przed nami jest już przeszłością




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2011, 11:55 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Ja nie mówię, że simmeringi są uszkodzone, tylko że są źle włożone, zdejmij magneto i wariator i zobacz czy nie przepuszczają !!




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Miałem identyczną sytuację, którą załatwiłem, kupując i wymieniając świecę.. Niby takie proste, a może Ci pomóc.. Spróbuj. Świeca koło 10zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy