Dzisiaj jest 09 mar 2025, 22:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2011, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Witam!Posiadam Gilere stalker z roku 2006.a wiec przy zakupie powiedziano mi ze nie wiadomo czy sa blokady...po zobaczeniu na skuter zauwazylem ze do tlumnika jest dospawana rurka... pojechalem do mechanika i powiedzial '' ze to nic nie jest: przeciął rurke i była pustta(nie bylo w srodku ''Ślepej rurki))a przy odkrecaniu tłumnika jest ''zweżka na kolanku przy cylindrze'' i także jej nie bylo a wiec chcialem spytac czy albo dlaczego mam sciagniete 2-3 blokady a moj v-max to 68km/h ( wczesniej szedl 73 i to także moj dylemat :( ) nie wiem co sie stalo ani co sie dzieje.. mówiono mi ze powinien lecieć coś koło 80-90 (filtr swieca akumulator wszystko praktycznie nowe...) :?:

Bardzo PRosze o szybką odpowiedź z góry dzieki :))) :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 13:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Obrazek
Rurkę zaznaczoną na zdjęciu należy uciąć i zaspawać miejsce po niej. Możesz mieć blaszkę, blokującą wlot do gaźnika, zwężki w filtrze powietrza, pierścień i podkładkę na wariatorze.
Po zdjęciu blokad, przy gaźniku 12mm dysza 70 i jego regulacja.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Tutaj link do zdjęć Sory za jakość ale robiłem z Tela :( : http://img193.imageshack.us/g/20110422.jpg/ i tam gdzie jest świeże Spawanie tam mechanik mi to przeciął i w środku powinna(jak mi powiedziano) być tzw. ślepa rurka.. a jej nie było ;( co mam z tą blaszka przechodzącą zrobić ??? i jeszcze bym Cie prosil Booyaka zebyś mi Wysłał Fotki gdzie ta blaszka gaźnika jest , te zwężki przy filtrze i podkładka na wariatorze(jestem zielony w tych sprawach) aa i jeszcze mam kupić nową dysze????




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
w tłumiku nie powinno być żadnych ślepych rurek xD w kolanku przy cylindrze nie powinno być tej zwężki, trzeba rozwiercić lub coś...

ta blaszka, jest gdzieś w okolicach filtra powietrza, lub w krućcu...

w wariatorze ta tulejka jest pod paskiem

sprawdz też czy krucieć ssący (łączący gaźnik z silnikiem) nie jest blokowany... chodzi mi o otwór jaki jest...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
''m930x'' jak odkręcałem tłumnik to tam nic nie było .... :( Normalne kolanko z Dwoma dziurami do przyczepienia tłumnika,była tam podkładka jeszcze ...:)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 16:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Myślę, że m930x dobrze Ci wytłumaczył. Ten tłumik trochę dziwnie wygląda, a ta odstająca rurka (z mojego zdjęcia wyżej) to właśnie ślepa kiszka.
Odetnij tą odstającą rurkę i zaspawaj otwór po niej. Sprawdź jaką masz dyszę, nie masz od razu kupować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
a tak po za tym to gdzie sa blokady w Gilerce..:)? tylko te co podałem ja i Wy?




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
sprawdz ten krociec tam jest z reguly bardzo maly przelot jak jest blokowany




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
sprawdziłem wszystko... oprócz tego paska(wariator) , tłumnika i dyszy i nic..;dd po podniesieniu iglycy sszedł tak samo..;dd przy gaźniku nie ma zadnych blaszek, w filtrze i w krućcu tez nie ma nic nie wiem co sie dzieje... a i chciałem spytac czy przy membranie musi byc taki plastik przechodzący przez polowe(dzielący na 2 czesci dolotowe) czy moge to wyjąc nie zaskodzi ???
i czy przy gazniku musi byc elektryka?? bo jakies tam kabelki lecą..?? pls o pomoc..


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 18:01 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
blokada na wariatorze - http://www.scigacz.pl/cache/imgs/_750/g ... iatora.jpg

musisz wyjąć ten mały pierścień....


tak wygląda zablokowany króciec - http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... PWhS6w&t=1

jeśli masz taki otwór to masz zablokowany, jeśli jest on bliżej uszczelki jest ok....



w gaźniku za elektryka to ssanie.... i musi być....

jaką masz dyszę w gaźniku?

jak możesz to porób dokładnie foty twojego wydechu.... wydaje mi się, że nie zdjąłeś tej blokady poprawnie....



edit....

przeczytaj tutaj artykuł o blokadach... http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=133917




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 20:12 przez m930x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
pasek jeszcze nie sprawdzałem..:(

króciec mam chyba odblokowany poniewaz ten moj otwor jest duzo wiekszy od tego twojego zdj.. :(

Dyszy tez nie sprawdzalem :dd

ja z tym tłumnikiem nic nie robilem byl taki od zakupu tylko mechanik mi tam przeciał(gdzie świeże spawanie jest) i pokazal ze tam nic nie ma :( tutaj Foty: http://img200.imageshack.us/g/20110426011.jpg/




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
to rozbierz gaźnik i sprawdź jaką amsz dyszę...

dla czego nie psrawdzisz wariatora? wystarczy tylko odkręcić tą pokrywę od kopniaka i tam wszystko zobaczysz:)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gilera., Mi się wydaje, że powinieneś uciąć rurkę na tłumiku (drugie zdjęcie, po lewej stronie) i zaspawać miejsce po niej.
Resztę napisał m930x.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Ok rozbiore gaźnik i wszystko bo nie wiedzialem gdzie ten pasek a sam tam grzebac nie chce ale jak to tylko tyle to zrobie :D |
ale jak mam z lewej ino uciać ?? to jest cos w tym rodzaju =|=
= : ta ślepa rurka.. ;dd

aa i mam jeszcze pytanie czy w kazdej seryjnej jest ta sama dysza?Prosiłbym jaka? bo nie mam za bardzo czasu z tym robić ale jak bedzie trzeba to musze zrobic.. :D


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 16:23 przez Gilera., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy