Dzisiaj jest 10 mar 2025, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2011, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam.
Mam problem z Piaggio Zip 95r. Mój v-max wynosi tylko 60km/h... I gdy jadę rozpędza sie bardzo dobrze, potem gdy jadę z pełną prędkością mogę popuścić trochę gaz (jakieś 0,5 manetki), prędkości sie nie zmienia ale lekko obroty maleją i chodzi dużo ciszej. To samo w drugą stronę. Po popuszczeniu dodaję gazu jedzie tyle samo, tylko glośniej. I gdy manetka jest na full to lekko się dławi. Juz nie wiem co mam robić... Wydech Leovince TT, gaźnik 14DD, dysza 72, stożkowy filtr powietrza, cylinder na 100% ok, świeca ok, rolki 6g, blokady na wariatorze brak. Reszta seria. Ten skuter kiedys jeździł dużo szybciej. I to w 100% seria... Co mam robić?! Juz prędkość 70 - 75km/h by mnie satysfakcjonowała. Ale co jest nie tak? Pomocy!




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
sprawdź stan rolek, sprężyny centralnej a co do głośności to jest logiczne że tak będzie




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
bemiirider pisze:
Ten skuter kiedys jeździł dużo szybciej.

Być może to tylko wina regulacji.
A zmieniłeś w nim coś, żebyś mógł mieć przyczynę? Od czego się zaczęło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:42 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Ja obstawiam że się pasek ślizga i dlatego jest mniejszy v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:46 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 12:03
Posty: 69
Pojazd:
regulacja...
miałem podobnie przed regulacją ok 70 km/h po regulacji góra 60
wczoraj tak wyregulowałem ,że znów leci spokojnie te 80 km/h pewnie jeszcze trochę udało by mi sie wycisnąć ale szkoda skuterka ;D
powiem tak czułem jeszcze spory zapas a skuterek seria


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 9:49 przez maciej93z, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Podłuższym staniu w garażujeździł 60, wymieniłem cylinder i gaźnik razem z dyszą i filtrem i po dotarciu jeździł 60 - 65. Potem wymieniłem wydech jechał dokładnie tyle samo, tylko gorzej przyśpieszał, wymieniłem mu rolki na lżejsze - lepiej przyśpiesza ale prędkość ta sama... :/




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Jaką sprężynę centralną masz? Może jest za twarda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 14:32 
*

Rejestracja: 04 maja 2011, 19:52
Posty: 5
Pojazd:
może pasek się ślizga?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Sprężynę mam seryjną. A co mam zrobić żeby się nie ślizgał?




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
bemiirider pisze:
Sprężynę mam seryjną. A co mam zrobić żeby się nie ślizgał?

Twardsza sprężyna centralna zapobiega ślizganiu się paska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Daj twardszą sprężynę i przykręć o kilka obrotów śrubkę od powietrza w gaźniku, powinno pomóc.. A jak wsadziłeś stożek to zmieniłeś dyszę na większą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 9:56
Posty: 25
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
a mnie się wydaje że to pase kjest za cienki :P




_________________

AdrianXD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
To nie rolki, sprężyna bądź pasek... To wina regulacji gaźnika... Z doświadczenia wiem, że dysza, którą Ty obecnie posiadasz jest o wiele za malutka dla stożka :) Dławi Ci go na full manetce, gdyż dostaje zbyt małą ilość paliwa... Wstaw większą dyszę bądź zdejmij filtr i jak masz w środku otwór na gaźnik to zatkaj go w 3/5 jakąś blaszką... i na pewno v-max wzrośnie:D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 22:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Co do regulacji to jak byłem w trasie to z ciekawości skręciłem śrubkę na maksa i co chwile się zatrzymywałem i odkręcałem ją o 0,5 obrotu. v-max się nie zmieniał ale trochę przyśpieszenie i najlepiej było po 1 pełnym obrocie. Co do szerokości paska to możliwe bo zmieniany był baardzo dawno, jeśli w ogole od początku był zmieniany, ale wygląda nie naj gorzej...
Dzięki wielkie jutro sprawdzę czy to faktycznie przez to ;) i napiszę

EDIT
m930x, Czy mógłbyś mi powiedzieć jaką dyszę powinienem wstawić, aby zmaksymalizować osiągi?




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 22:48 przez bemiirider, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 13:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Dysze trzeba dużą do stożka.. w okolicy 85-90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
m930x, niestety Twoja metoda nie podziałała... Regulowałem go i w najlepszym momencie jechał dokładnie tyle samo... Kurde już teraz jestem zły na ten sprzęt... ;/




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
bemiirider, a zmieniałeś te dysze? u mnie przy moim gaźniku i stożku dysza 100 jest jeszcze zbyt mała...

Najlepiej gdybyś wstawił oryginalny filtr powietrza i wtedy sprawdzaj :)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Też tak planuję jutro zrobić. Dam znać jak chodzi.




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema. Ze skuterem jest zoraz gorzej. :? :evil: Kurde, ledwo co się rozpedza, jedzie bardzo wolno, mocy nie ma w ogole az do tego stopnia ze nie ma siły zamielić na piasku... Pasekmam 16mm. Rozkreciłem sprzegło, wariator, sprawdzilem cylinder, sprawdzilem caly gaznik, zawory membranowe i wszystko jest kurna niby ok. Co do zaworów to może być przyczyną, że jest minimalna przerwa miedzy tą blaszką a korpusem? To jedyne co mnie zaniepokoiło. Jest jeszcze minimalny luz na korbowodzie. POMOCY!! :cry: :cry: :cry:




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
jeśli masz zdjęty cylinder, to włóż jeden pierscień do cylindra, popchaj go tłokiem na środek cylindra i sprawdz jaka jest przerwa między jego końcami... jeśli jest większa nisz 0.5 to już kiepsko




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy