Dzisiaj jest 06 mar 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2010, 23:49 
*

Rejestracja: 08 lip 2010, 23:18
Posty: 3
Lokalizacja: majdan sopocki
Pojazd:
Siemka
Sprawa jest bardzo ważna!!!
kupiłem licznik od piaggio nrg mc3 z obrotomierzem
Problem w tym ze chce go podłączyć do innego motorka.
głownie zależy mi na obrotomierzu!!
tylko nie wiem jak go podłączyć jeśli nie mam wtyczki do tego łucznika i nie wiem nawet gdzie tam + i - z aku podłączyć...tam na liczniku są same ścieżki... jak by ktoś wiedział która ścieżka od czego to bym przylutował kable...i jeszcze jak podłączyć i do czego ten licznik napięcia czy tam lądowania aku??
z góry dzięki!! to dla mnie bardzo ważne!!
pozdrawiam


foto licznika Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lip 2010, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Podpinam się pod wątek mam takie same zamiary i też nie wiem co i jak podłączyć




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 20:07 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Chcecie obrotomierz pod akumulator podłączyć ? Próbujcie dalej :P

Obrotomierz podłącza sie pod cewke, ale jak to zrobić to nie wiem ;p




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
NO ale obrotomierz od samej cewki się nie zasili Momos1, myśl troche musi być prąd.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Musi byc zasilanie i tak jakby sygnał > kabel do impulsatora :)




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 10:40 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
obrotomierz podłącza się pod moduł!!




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:58 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Sory, że odkopuje.. Podłącza się pod moduł tylko gdzie? Który pin w liczniku odpowiada za obrotomierz? Ma ktoś schemat licznika, lub jakąś rozpiskę pinów? Bo własnie chcę wy rzeźbic sobie licznik i półkę z nrg, istny custom :mrgreen:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy