Dzisiaj jest 06 mar 2025, 23:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2011, 19:30 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Czesc wszystkim, pisalem ostatnio o moim problemie z nrg. A wiec sytuacja sie troszke zemienila bo mam gaznik 17.5 i dysze 98 i ku mojemu zdziwieniu vmax wynosi 92kmh. Robilem wszystko, zmienialem swiece, regulowalem i czyscilem ten gaznik, zmienilem zawor membranowy i dalej nic. Na starym weberze smigal spokojnie 100 a teraz jest tylko gorzej. CZy ten gaznik moze byc jakis zwalony? Pragne zauwazyc ze napedu nie ruszalem czyli rolki 6.9g i niebieskie sprezyny sprzegla. I tutaj moje pytanie jak to fajnie zestroic zeby i dobrze przyspieszal a i dobry vmax mial. Pragne tez powiedziec ze jak sciagne mu filtr powietrza i dam full manetke to go dusi? Czyzby byla za mała dysza? Prosze o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam.

PS. Zapomnialem dodac ze zmienialem kartery na te z tarcza, rok 2002, wczesniej mialem stare z 96 roku i nie zmienialem paska. Tzn jest ten stary, czy pasek tez moze wplynac na ten vmax, tzn chodzi mi o ten wymiar, czy sprawdzic sobie na tym od nowszego modelu.




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX


Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 19:34 przez michalstw, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:09 
*

Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:59
Posty: 167
Pojazd:
Wiele osób twierdzi, że pasek nie ma wpływu na osiągi, ale ja jestem przeciwnego zdania , na swojej skórze doświadczyłem tego . Mianowicie miałem stary pasek który przy v-maxie delikatnie piszczał , wymieniłem go na nowy poprawiło się przyspieszenie i płynność jazdy. Paska nie wymieniałeś od nowości ?? Jak tak to raczej na pewno jest winowajcą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:13 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Pasek byl wymieniany przy zakladaniu cylka wału i reszty, przebiegu ma 1200km




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 12:43 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Mialem dzisaij chwile czasu i poprzemienialem sobie rolki: dalem 5.5g oraz docisk 22 z top racinga i powiem ze jest masakra fajnie sie zbiera do 40 a pozniej mul . Wie ktos jak to zregulwac ? : )




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ja doświadczyłem że te sprężyny top racing to gówno straszne, najlepiej kup + 60 hebo, rolki takie jak masz powinny być dobre, jakiej firmy masz ten pasek ?

a i u kolego było tak że założył jakieś lipne rolki i ich blokowało w wariatorze więc zobacz czy na pewno dobrze się wykładają.




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy