Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2011, 11:44 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 13:13
Posty: 44
Lokalizacja: Cn
Pojazd:
Elo.! Mam pewien problem z tłumikami...

Tłumiki mi cały czas pękają, np. pęknął mi w czasie jazdy do okoła przy kolanku seryjny tlumik z gilery runner, teraz popekal mi Yasuni c16,

Yasuni w idealnym stanie, nie przepalony ani nic, a pęka..

Czego to może być wina?


Może tego że mam mały gaźnik [12,5mm] , do tego setupu, który jest na wysokim poziomie... Bo sam już nie wiem co robic, nie bd kupował nowego tlumika aby to sprawdzic, bo dość już wlozylem w C16... a cały czas pęka [był spawany, aktualnie spawy nie pękają tylko tam gdzie nie ma spawów zaczyna znów pękać i tak w kółko..]

Tlumik pęka co jakies 30-50km... Wygląda na to że jest zbyt wysoka temperatura na początku kolanka i temu tak się dzieje, co robic?




_________________

-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Filtr Stożkowy POLINI Air Box
-Gaźnik Dellort'o 12,5mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 12:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
tez mi tak sie wydaje wsadz 19 gaznik i zobaczysz jak bedzie:)




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To nie wina temperatury, tylko naprężeń.
Te tłumiki są źle zamontowane, dociągane na chama lub coś podobnego.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 13:13
Posty: 44
Lokalizacja: Cn
Pojazd:
Booyaka, tzn. twierdzisz, że nie da się nic z tym zrobić!? , każdy tlumik do P/G pęknie bo źle jest zrobiony do montażu. Czy ja poprostu za mocno go dokręcam? "tylko gdzie.." bo chyba nie zostawie poluźnionego tlumika zeby gonil na boki a śruby od mocowania w czasie jazdy same się popuszczą.. ;/ :|




_________________

-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Filtr Stożkowy POLINI Air Box
-Gaźnik Dellort'o 12,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 17:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sprawdź, czy nie rozciągasz go w jakiś sposób przy dokręcaniu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 17:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
mslawo95, ja też miałem z moim ZX problem, bo pierw przykręcałem mocno to co trzyma tłumik a potem na pałę (w zasadzie na siłę) przyciągałem do szpilek w cylindrze, spawany był z 4 razy. Teraz lekko przykręcam na to ramię i reguluję wkręcam mocno do cylka i potem dopiero żeby luźno siedział na mocowanie do silnika




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 17:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Najpierw dociągasz kolanko, później mocowanie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 17:50 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 13:13
Posty: 44
Lokalizacja: Cn
Pojazd:
Ale przecierz w C16 nie dokręcam tlumika do cylindra...

Ja to robię tak,

Przykręcam całą FLANSZĘ do cylka na gotowo wkręcam mocowanie tlumika przypasowywóją tlumik do flanszy [nakladam go na flanszę] i przykręcam do mocowania tlumika... gdy tłumik siedzi na flanszy daję sprężyny [2] i dokrecam mocowanie tlumika do silnika... ;/ i tłumik ma luzy nic nie jest naszpanowane.. ;/ naprawde... nigdzie nic nie dociągam.. na "hama"




_________________

-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Filtr Stożkowy POLINI Air Box
-Gaźnik Dellort'o 12,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy