Dzisiaj jest 05 mar 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2011, 14:10 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 13:13
Posty: 44
Lokalizacja: Cn
Pojazd:
Czy przy moim setup'ie [PODANY NIŻEJ W PODPISIE] , gdy kupię i założę gaźnik stage6 b/e 19mm .. będe musiał zmienić płytki membran..?




_________________

-Cylinder Metrakit Hand Made 70 LC
-Wał Top Racing Evo NG
-Wariator Malossi Multivar 2000
-Sprzęgło Stage6 Sport PRO
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wingcooler Team
-Filtr Stożkowy POLINI Air Box
-Gaźnik Dellort'o 12,5mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:05
Posty: 156
Lokalizacja: Marki
Pojazd: MBK Booster
Jesli masz seryjne to zmieniaj na carbonowe a najlepiej caly zawór,polecam HEBO :D




_________________

MBK BOOSTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Już nie pamiętam ile razy pisałem o twardości płytek.
Im twardsze, tym lepiej pracują na wysokich obrotach. Teraz zastanów się na ile Twój cylinder kręci wysokie obroty i próbuj w coś celować. Można powiedzieć, że jest to element do regulacji.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy