Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nie pali.
Post: 13 sie 2011, 9:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Siema

Mam problem z runnerem, jechaem sobie na obrotach 10-11 k i nagle zgasł i juz nie odpalił.
Iskra jest ale jak sie mocno kopnie, świeca nowa, paliwo dochodzi, nawet wlewałem do cyla i wszystko wyciekło do wydechu :lol: .

Do tego cieknie gdzieś płyn chłodniczy po próbie odpalenia, na wysokości wariatora z dołu bloku (na łączeniu karterów jest sucho :wink: )




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 10:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Nie zatarłeś go czasem? Sprawdź kompresję.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 12:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jesteś pewien, że to płyn chłodniczy?
Może wywaliło simmering od strony wariatora.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Kompresja jest mierzona palcem i jest dobra :P , Pyłyn chłodniczy na 100 %




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 12:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
niedostał ci sie płyn do cyla ? Nierozwaliło pompy wody ? Wał sie kreci ?




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Runnersp pisze:
Kompresja jest mierzona palcem i jest dobra :P ...

Jak ktoś mi tu kiedyś napisał, palca to się wsadza ale do d*** :D
Kompresję zmierz manometrem.
Ewentualnie tak jak pisał wcześniej Booyaka, simmering.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Raczej nie bo wtedy by do wywalało do wydechu, mam zdjętą kopułę i wygląda że cieknie gdzieś w okolicach wariatora, ale nie sprawdzałem dokładnie z braku czasu. Może ktoś wie gdzie to moze cieknąc ? Co do odpalania to juz zamówiłem nowy cewkomoduł.




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 13:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Wywaliło ci uszczelniacz z pompy wody i cieknie . jak od strony wariata ;)




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2011, 14:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Prawda. :wink:

Cieknie jakby zpod napędu pompy, czyli rozpoławianie silnika ?




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Siema.

silnik jest w kawalkach i mam pytanie, do czego jest ta zębatka i podkładka pod nią na napędzie pompy wody i czy ma być to luźne ?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


I mam fote stanu cyla hmm. nie podobają mi się te rysy, bo są one wyczuwalne.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 19:41 przez Runnersp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
O ile się nie mylę to jest do paska od pompy oleju .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Chodzi o tą płaską zębatkę między napendem pompy oleju/wody a łożyskami :P




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
wygląda jak by ci zabezpieczenie wypadło, albo pierścień pękł, napewno jest zatarty




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Wszystko było dobrze, na tłoku są też ślady jak by coś, czym to mogło być spowodowane (na foto to jest za ostre bo to są bardziej ślady a rsy są 1 może 2)

edit: na pierscieniach też są rysy.




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 21:25 przez Runnersp, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Ta zebatka to od paska , to ma być luźne na tym bolcu co przechodzi przez łozyska i idzie do wirnika ;D Co do cyla ... zatarty !




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 0:05
Posty: 85
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
A ktoś może wie jak jest przyczyna zatarcia :?: To ważne bo nie chce go po szlifie znów zatrzeć :wink:

Co zauważyłem: luźne łożysko korbowodu i lekkie luzy na korbie, i nie zwiększałem mu dawki oleju bo wywalał do wydechu wszystko, na całej długości tłoka też są rysy.

Edit :Chodzi o ten element :
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Aha i jeszcze jedno, jaki tłok po szlifie 47,40 będzie dobry ?




_________________

Larson11 napisał/a:
"95 tańsza;p"

-Ja tam stawiam na oszczędność i leje rope, bo tańsza.

Runner na sporcie = http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115318
.


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 17:03 przez Runnersp, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy