Dzisiaj jest 07 paź 2024, 20:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2011, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Witam. Mam do was bardzo wazne pytanie... Mialem zamiar sobie kupic wydech Laser X-pro do mojego Nrg MC3, rozmawialem z tata i odradzil mi kupno. Jest staroswiecki i twierdzi, ze wydech nic nie ma do osiagow... A jesli cos ma to poprawi moze o 2-3%... ;/
Czy to prawda ? Czy oplaca sie kupowac wydech ? Czy moze lepiej cos innego kupic ??

Bardzo prosze o pomoc !


Ostatnio zmieniony 24 sie 2011, 23:13 przez jak781, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Wydech sportowy w 2T to podstawa do całkowitego odblokowania i pierwszy krok w stronę tuningu.Przy dobrej regulacji na prawdę dużo da!
Wydech Laser będzie dobrym wyborem sam go mam i szczerze polecam!




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 20:56 przez bmw-96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Wypowie sie ktos jeszcze ?? :p
Czym wiecej osob sie wypowie to wieksza szansa ze kupie ten wydech :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Obrazek Da i to dużo




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Da na 100%, powinieneś uzyskać odczuwalnie większą moc i większy v-max




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:22
Posty: 243
Pojazd:
Sportowy wydech jak najbardziej się opłaca, daje on chyba najwięcej przy tuningu :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
To teraz drugie pytanie:

Laser x pro (nowy) vs LeoVince ZX (uzywany 400km) ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 3:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja bym był za Leo ZX bo sprawdzony a o laserze za bardzo nie słyszałem a sam mam ZX a i nie narzekam




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 4:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Ja bym wolał nówkę Lasera,ZX jest tej samej klasy co laser i mają osiągają podobne moce.Ja właśnie mam lasera i sobie go chwalę,jest duuuuużo lepszy niż Tecnigas RS II,bo też go miałem.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 6:26 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
jak781, masz tą sama sytuacje co ja ;dd tez rozmawialem z Tata na ten temat i nie wierzyl ze to cos moze dac, no ale do rzeczy . Sporotwy wydech da ci bardzo duzo bo kazdy wydech w 2T działa jak swojego rodzaju Turbina (przypatrz sie na schemat ktory ci wyslal kolega wyzej,te takie kreski co potem wracaja do cylindra to jest wlasnie to doładowanie) a sportowe tłumiki są robione po to zeby w pelni wykorzystac potencjal silnika . Druga sprawa jest abys dobral dobrze wydech tzn. ten co ładnie ciagnie od dołu lub od góry . Moim zdaniem (bo nie znam Laserow wg) najlepszy dla cb bedzie zx poniewaz ciagnie od dołu,jest to bardzo dobry wydech, i piekny dźwiek.
Zobacz jak tutaj wypada ZX i Laser :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=117626

Pozdro ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 6:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
To teraz 3 sprawa, mianowicie... Czy taka cena jest realna za ten wydech ?

http://allegro.pl/wydech-leovince-zx-ch ... 79348.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 7:20 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 10:52
Posty: 96
Pojazd:
Ja bym brał z te 350 zł, ponieważ jest w chromie :)




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super_9/108080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 7:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
No tak ale zauwazylem tez u tego goscia, ze ma kilka negatywow i to prawie same dotyczace wydechow...

Napisalem do goscia na GG, zeby dal wiecej zdjec i zapytalem czy naprawde jest taki maly przebieg i uciekl z gg ... lol


I pewnie nie ma homologacji ...


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 8:02 przez jak781, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 8:05 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 10:52
Posty: 96
Pojazd:
Każdy wydech po zdjęciu z niego blokad nie ma homologacji, więc tym się nie przejmuj :)




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super_9/108080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 8:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
o.O nie wiedzialem :D
To ostro bedzie jak 997 beda jechac ;D

Bardziej martwi mnie narazie czy ten wydech nie jest uszkodzony ... Bo ten gosc juz kilka osob zrobil w balona ... ;/

Edit: Ale sie napalilem na tego LeoVince ZX ;D

Nie wiem co zrobic... Bo jakby ten leo byl zgodny z opisem to bym bral .. ale jak lipa jakas jest ? :(


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 8:10 przez jak781, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 9:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Pomiędzy Laserem a ZX'em dużej różnicy ze strony mechanicznej nie ma a ze strony cenowej jest duża. Nowy Laser 359 zł a nowy ZX coś koło 500.A jeśli nie chcesz się naciąć na używany wydech to weź Lasera.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 9:30 przez bmw-96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 9:59 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
bmw-96, ma racje, jezeli za 359 masz miec nowego Lasera to bierz Lasera . Ja tez mialem od tego kolesia kupowac wydech ale jak zobaczylem komentarze to zrezygnowalem i kupilem Pro Replice ;dd Bierz Lasera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
jak781, bierz lasera! Laser podejdzie nawet pod 70 a leo już nie jest tak dobry przy 70 :/. A i jeszcze jedno laser jest tańszy :)
Jest full laserów na allegro i do tego w chromie :twisted:




_________________

Malina pamiętamy[*]


Ostatnio zmieniony 20 sie 2011, 10:03 przez Młody328i, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
a jesli chodzi o czesci do regulacji to kupie chyba w miescie bo nie wiadomo czy bede musial wgl regulowac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 10:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
jak781, regulacja jest zawsze potrzebna :D




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy