Dzisiaj jest 05 sie 2025, 22:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2011, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Elo. Mam problem ze swoim Runnerkiem. Odkręciła mi się pompa oleju i zatarłem cylek. Zrobiłem szlif kupiłem tłok. Wszystko pięknie ładnie. Skuter wczoraj odpalił pochodził zgasiłem go i poszedłem do domu. Dziś przychodzę i dupa już nie mogłem go zapalić.

W przewodach nie ma paliwa. Tzn jak pokopię z 10 razy to trochę naleci ale to tyle że jak je spuszcze to w nakrętce od Pepsi się mieści

Sprawdziłem tak gaźnik- OK
Filtr- OK
Świeca- OK
Fajka- OK
Kranik hmmm i tu jest problem przed szlifem jak zdejmowałem wężyk od paliwa to benzyna leciała i leciała.... Nie miałem porblemu żeby go odpalać itp to się tym nie przejmowałem a teraz jak zdejmę wężyk to benzyna nie leci. Jak zdejmę wężyk z kranika to paliwo też nie leci.

Kranik przedmuchałem
Podciśnienie też.

Proszę o pomoc bo już nie mam pojęcia co to może być

gdy podleję trochę paliwa pod świecę tzn pod głowicę to skuter zagada i gaśnie a paliwa cały czas nie wiele w przewodach. Dodam że jak kopie to paliwko leci do przewodów ale bardzo po woli


edit: Obrazek


Sorki wiem że foto słabej jakości ale chcę żebyście ocenili ten kranik... On chyba nie jest od runnera :D :?:


Nie pisz posta pod postem !
Od tego jest opcja "edit"
/seku145


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 14:18 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 9:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Na zdjęciu nie widać podłączonego podciśnienia, jest to oryginalny kranik.




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 10:37 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
kamilos895 pisze:
jest to oryginalny kranik


To pytanie czy tak twierdzisz :?:

Niech wypowię się ktoś inny, ten kolega nie ma za dużej wiedźy także jemu podziękuje... Bo wrózek nie potrzebuje. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Napisał, że jest oryginalny. Przecież nie masz podłączonego podciśnienia do kranika. Podłącz to i wtedy spróbuj.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 10:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
OMG zamiast na forum siedzieć do wzioł byś podłączył podciśnienie i odpalił :) tak jak kolega wyżej pisał nie jest podłączone podciśnienie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:49 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dobra macie tu foto kranika. Nie ma tu podciśnienia gdzie podłączyć :roll: Mówiłem że ten kranik to jakis dziwny jest ;)

Odkryłem jeszcze dwie dziwne rzeczy :D

1) Przewód od paliwa jest mniej więcej na środku przedzielony tym czymś co na foto :)

2) Odkryłem też wda dziwne przewody które nigdzie nie są podłączone :roll: z jednego pociekł trochę olej... Nigdzie nie są podpięte tylko sobie wiszą :roll:


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 11:50 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
A masz w ogóle podłączony olej do pompy ?




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:53 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
gigus97, Tak... Ale zdjąłem linke od pompy i sam robię mieszankę... A te przewody są z przodu skutera... Po za tym co ma olej do tego że skuter nie chce odpalić :roll: :?:


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 11:53 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
O to czy masz podłączony olej do pompy to inny temat. Chciałem tylko zapytać :P
A wykręcałeś świecę ?
EDIT. Jak z kompresją ? Dobra jest ?


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 12:04 przez gigus97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 12:11 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
gigus97, Gdybyś przeczytał cały temat to byś wyczytał że mam cylek po szlifie :!: Świeca :?: Czytaj uważnie. Jak masz dawać takie rady to w ogóle nic nie pisz... Szkoda czasu... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 12:41 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
to cos to jakby lacznik
byc moze kiedys tu byl filt paliwa
teraz tak do wgladu masz ewidentnie ten nieszczesny kranik
najlepiej to go wykrec i obadaj
wlej np strzykawka paliwo do przewodu od kranika i zobacz czy chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 13:53 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
zebra2008, No dobra czyli wypełnić przewody paliwem i podpiąć pod kranik :?: A pytanie mam :) Czy z Piaggio Zipa ta nowa buda kranik podejdzie :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 13:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Geniuszu na 1 foto widać tam koło kabli na podcisnienie !

A jeśłi tam nie ma dziurki xD to weź plaka takie do tapicerki podczas kopania psikaj do filtra tylko nie za duzo tego...


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 13:56 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 13:59 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
vrathe, No geniuszu tam nie ma dziurki xD Podlewałem pod świecę to raczej to samo... I dupa... Odpalał 2 sekundy i gasł i dupa :/

EDIT: Po to dałem inne fotki żebyście porównali :D


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 14:01 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:01 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
nie wlej paliwa do weza,nie podpinaj do kranika!
jak bedzie chodzil normal;nie to kranik dupa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:05 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
zebra2008, A jak nie normalnie xD To co wtedy sprawdzać :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Wlewaj paliwo do wężyka. Jak będzie normalnie chodził to znaczy, że kranik jest do wymiany i nie przepuszcza paliwa. O to mu chodziło.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2011, 21:23 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
gigus97, Hmmm ale już raczej jestem pewny że to kranik... Bo on kopiesz np 30 razy i paliwa dojdzie do wężyka ale troszeczke... Ale i tak i tak nie mogę go odpalić :D Dobra geniusze a kranik od Piaggio Zip ta nowa buda podjedzie do mojego :?:

PS: Dzieki za pomoc :)

EDIT: Do czego są te przewody na ostatnim foto :?: Mi się wydaje że jeden to idzie od podciśnienia bo mniej więcej tak prowadzi od krućca...


Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 21:25 przez Maniek@@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 8:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dobra to tak.


Po pierwsze to żaden oryginalny kranik. Mój Runner i kolegi i wielu innych mamy całkowicie inny także ten nie jest oryginalny. Druga sprawa kranik jest ten krótszy a nie dłuższy. Nie wiem jak mają Piaggio ZIP.

http://allegro.pl/nowy-kranik-paliwa-do ... 57433.html

Taki bo Ci nie wejdzie z zbiorniczek długi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 8:57 
Zbanowany

Rejestracja: 08 lip 2011, 16:46
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Runner1993, No akurat mam identyczny ogarnięty już... Powinno pomóc :) Dziś się za to zabiorę i zdam relację :) Tylko trochę mnie martwi czy on się tam zmieści bo widzicie że pojemniczek jest tak jakby pod ten gówniany kranik :?: :/ Dobra będą patenty i bądzie dzałał :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy