Dzisiaj jest 24 lis 2024, 0:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 wrz 2011, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
witam posiadam gaźnik webber 12 OM, skuter jak próbuje odpalić to się z gaźnika leje otworem przelewowym, tak jakby się pływak nie domykał rozebrałem przepatrzyłem i wszystko niby ok ale dalej sie przelewa, czy to wina zaworu pływaka ?

gdzie takie coś dostanę ? co to dokładnie jest ? no i czy jest sens robić ten gaźnik bo myslałem nad dell orto 17,5 mm ?




_________________

Honda NSR 125 <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
sprawdź jeszcze raz ten pływak, czy aby na pewno się nie zacina




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 12:30
Posty: 24
Pojazd:
zawada123, też to miałem. Zmieniłem kranik ,pływak i dalej to samo. Okazało się ,że to uszczelka tej śrubki od spustu ,wymieniłem i jest dobrze. Pływak nadal stary :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 15:28 
Zbanowany

Rejestracja: 09 sie 2011, 20:19
Posty: 379
Lokalizacja: ty mieszkasz ?
Pojazd:
tak jak mówi Replica, tą sróbke wkrec od komory pływaka jak najmocniej




_________________

Lampa w carbonie do runnera tuning nowa 80 zł


http://allegro.pl/lampa-gilera-runner-w ... 15052.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
ale to się przy komorze pływakowej wylewa, a jak miąłem automat ssania zdjęty to to tam lało i takim otworem przelewowym tez cieknie także pływak nie odbija, zamówiłem gaźnik 17,5 mm dell orto




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
A sprawdź jak zdejmiesz wężyk paliwa, czy z niego się leje :wink: Ja tak miałem i poszedł kranik. A wcześniej lało się tym zaworkiem i gaźnik był cały mokry.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2010, 12:30
Posty: 24
Pojazd:
Boberko, mimo to zawór iglicowy powinien zamknąć ,mimo zepsutego kranika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Replica pisze:
Boberko, mimo to zawór iglicowy powinien zamknąć ,mimo zepsutego kranika.



Nie zawsze :) U mnie aż z przewodu trykało, takie podciśnienie. Jak ma sporo za dużo to i zawór nie zatrzyma.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
przyczyną był ten zaworek iglicowy, pływak się nie domykał,
założyłem już gaźnik 17,5 mm dell orto z dyszą 62,
mam kolejny problem po odpaleniu silnik wkręcał się na bardzo wysokie obroty, myślałem ze to coś z linką ale jednak nie bo kilka razy spr. manetka też chodzi ok, wkręciłem trochę śróbę od składu mieszanki tak że było koło 1,5 obrota wykręcone i skuter zaczą chodzić dobrze ale wtedy nie miałem obudowy puszki od filtra powietrza i skuter chodził coś jak na stożku,
zakręciłem filtr tak jak ma być i postanowiłem się przejechać
slkuter ma dużo mocy ale bardzo wolno schodzi z obrotów i jakby trochę ciągnie cały czas jak stawałem to czułem że sprzęgło delikatnie już łapie i skuter miał bardzo wysokie obroty, próbowałem je zniżyć ale to nic nie daje nawet wkręciłem śróbę od składu mieszanki i to tez nie to,

do gaźnika założyłem stary automat ssania z webbera i może to on nie domyka ssania i dlatego tak chodzi ?

nie mam już pomysłów doradźcie co robić, skuter się zachowuje jakby miał bardzo dużo mieszanki nie idzie ustawić, a dysza 62 !!




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy