Dzisiaj jest 04 mar 2025, 11:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2011, 16:44 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Witam, mam problem z moim runnerem juz od 3 miesiecy proboje go zrobić;p

a mianowicie odpala gdzies po 6 kopnieciu i jak odpali to chodzi gdzieś z 1-2 sec po czym gasnie czasami nawet sie zdarzy ze chodzi 6 sec ale potem sam gaśnie

Iskra jest.
Kompresja także
paliwo dochodzi

Prosze o pomoc bo ja juz niewiem co mam robic..




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sprawdź ssanie




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 18:49 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Ssanie jest dobre.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2011, 20:00 
*

Rejestracja: 19 wrz 2011, 19:46
Posty: 106
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
a nie zalewa go albo nie gubi iskry?popatrz czy nie masz gdzies przebicia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
headkevin, świeca pewnie też patrzyłeś chyba. ;)

Jeśli tak ciężko pali to nic innego jak wina pierścieni może jest przytarty albo coś( kompresja odgrywa tutaj dużą role więc dobrze to oblukaj) , simmeringi sprawdź czy się nie leje z nich benzyna.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2011, 9:57 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
w 100% miesza Ci się paliwo z płynem chłodniczym U mnie to była wina karterów... Najlepiej zobacz uszczelke pod cylkiem i głowicą




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2011, 17:49 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Pierscienie napewno nie, po 1 mam jeden pierscien który jest w stanie idealnym tak jak i cylinder niema żadnych rysek na nim ;)

NRG-Power, niestety to też nie bo niemam wody w chlodnicy gdy rozebralem cylek wylalem z niego cala wode a potem spuscilem wode z chlodnicy;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy