Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lis 2011, 21:00 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Rozpoławienie silnika w piaggio/gilera typhoon 1995r
Po rozpołowieniu silnika jak sie nie myle składany jest on na uszczelkach to potem na czym go złożyć spowrotem ? Bo na necie nigdzie nie widziałem uszczelek do składania ? Z góry dzieki za odpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 21:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Sylikon wysokotemperaturowy i do boju. :twisted:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 21:10 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A sam silikon wystarczy nie będzie sie nic działo z tym ?


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 21:10 przez piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 21:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Tak nic się nie będzie działo , składaj śmiało




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 18:31 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A jeszcze takie pytanie na obecnym wale mam przejechane 14000km ile by wytrzymał wał jakbym założył cylinder 70ccm np.Malossi ? oczywiście łożyska były by zmienione. Z góry dzięki na wypowiedzi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Seryjny wał w P/G jest bardzo wytrzymały. Spokojnie możesz go zostawić do tak jak napisałeś Malossi Sporta/ Polini Sporta :wink: Oczywiście łożyska wymień na nowe i możesz śmigać.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 18:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Jeżeli nie ma luzów to ok można składać .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 19:49 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
znaczy sie co do luzów to góra dół nie ma a na boki tak jak wiadomo nie wielkie są.
Tylko czy jak załoze 70ccm to czy pierwszym krokiem jaki będzie trzeba zrobić nie będzie czasem zmiana paska ? Bo obecnie mam dayco w całkiem dobrym stanie i nie wiem jak będzie sie sprawował przy 70ccm


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 19:50 przez piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 20:09 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Mam Dayco u siebie już 2 sezon i nic się nie dzieje,jeśli nie jest spękany,to śmiało można śmigać.




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 20:17 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A jak przy gazniku 17,5 będzie ze spalaniem ? jaką dysze będzie trzeba założyc do tego cylindra żeby dobrze chodził ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
piokuk10, spalanie rzędu 5 litrów. oczywiście około wszystko zalezy od kondycji innych podzespołów ;)


Dysza? także zależna od stanu silnika ale +/- 70/75 możesz próbować




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2011, 15:11
Posty: 135
Lokalizacja: GCZ - Człuchów
Pojazd:
Ja bym radził zmienić wał bo ja miałęm 10k przejechane i na malossim mi poszła korba i do wywalenia kilka czesci było może ja bubel mialem ale jak masz kase zainwestuj bedziesz mial pewnosc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 8:03 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Teraz to ja juz sam nie wiem co robić czy zakładać to 70ccm czy 50ccm :/ boje sie ze troche pojeżdże i wał padnie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 8:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
ja miałem 15k przebiegu i jeszcze latało na mocnym sporcie!

Do tej pory wał nie ma luzu żadnego ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 13:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 6:16
Posty: 526
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: TPH 125
spokojnie wal wytrzyma nawet na mid race jakies 10k km,niektore wersje walow w p/g sa mocniejsze niz te niektore wmiocnione.

wiec smialo zakladaj,lozyska wymienisz itp i nie ma prawa sie nic zlego dziac




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/pages/Najnowsz ... 734?ref=hl Lajkujemy

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 15:31 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Jesteście pewni ze dysza 70 starczy do cylindra 70ccm ?


Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 22:23 przez piokuk10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:23 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
tak ;) osobiście przetestowane ;) aczkolwiek każdy silnik jest inny, ale powinno być dobrze ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 23:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Pasek dayco wytrzyma bo dayco bdb . Miałem poszarpanego w Racingu i ogarniał xD

Wał w p/g jest bardzo mocny , miałem pod airsal'em sportem 70 - a to jest klasa Mid-Race mimo nazwy Sport ;)




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 10:46 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
A jeszcze taka spawa jaki gaznik byłby lepszy do 70ccm 17,5mm czy 19mm ?
I który będzie wiecej palił ? Bo dawniej na serii mialem dellorto 12mm z dyszą 70 i palił około 4l potem zmieniłem gaznik na dellorto 17,5mm z dyszą 65 i spalanie zmalało do 3,9l. Gaznik wiekszy a spalanie mniejsze nieco dziwne :/ Dlatego jestem ciekaw co by się stało ze spalaniem jakbym założył gaznik 19mm ? Z góry dzięki za odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy