więc tak pewnego dnia postanowiłem wyczyścić tłumik, bo skuter osiągał max 40-50 km/h. Miałem tam jakieś blaszki najprawdopodobniej kolektor się rozsypał, kupiłem nowy chiński niestety firmy newstar (brak funduszy).Skuter był bardzo zwrywny jednak v-max się nie zmienił tylko przyspieszenie. Postanowiłem pożądnie wyregulować gaźnik i tu pojawił się problem .... podczas wyciągania iglicy sgubiłem zabezpieczennie jednak na drugi dzień miałelm już nowe. Jeździłem parę dni i znowu brałęm się za regulację. Przzestawiłem iglicę było troche gorzej więc postanowiłem wrócić na poprzednie ustawienie i skuter o dziwo już nie chciał zapalić ... membranki są wporządku, gaźnik wyczyszczony, iskra ładna jednak co sprawdzam świecę jest mokra. Kompresja jest i w czym może być problem ??? Dodam że przed problemami z tłumikiem skuter jechał 70-75 kmh a z duużej górki 80
Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 18:00 przez Buffi369, łącznie zmieniany 1 raz
|