Dzisiaj jest 02 mar 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2012, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 9:53
Posty: 60
Lokalizacja: Wlkp ;>
Pojazd:
Witam w wakacje wymieniłem cylinder z oryginału na TEC HQ i mechanik regulował mi gaźnik a więc mocy skuter ma więcej na starcie, lecz v-max na prostej z 85km/h spadł do 70km/h pod górke idzie 55-60km/h ale jak mówie na starcie idzie pięknie, czy to wina cylindra czy może gaźnik może podawać za mało paliwa, jutro będe się bawił więc podajcie mi jakie mogą być przyczyny tego ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 10:39 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
regulacja gaznika.




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 10:55 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
a cylinder jest już po dotarciu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:14 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
to zalezy, ile na nim km zrobiłes :D




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 9:53
Posty: 60
Lokalizacja: Wlkp ;>
Pojazd:
Tak cylinder po dotarciu, gaźnik regulowałem i nic. Chyba jedynym wyjściem jest przełożenie cylindra na oryginalny, dostane na mielochu oryginalne uszczelki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:55 
*

Rejestracja: 23 mar 2012, 17:26
Posty: 168
Lokalizacja: masz jaranie?
Pojazd:
tak uszczelki kupisz. A z tą regulacją, to moze zle robiłes? Bo szkoda tego nowego cylka. :/




_________________

Siema Wszystkim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 9:53
Posty: 60
Lokalizacja: Wlkp ;>
Pojazd:
A teraz takie pytanko, gdybym przełożył sam cylinder bez tłoka, ponieważ ciężko byłoby mi zdjąć zabezpieczenie sworznia, bo nie ma tych zagiętych dziubków, chyba wiecie o co mi chodzi, czy to poprawiłoby mi osiągi czy tłok też ma duże znaczenie? ;p Wiem że głupie pytania, nie mam kasy na mechanika, a chciałbym sam coś zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 23:20 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
moze dal ci ten mechanik lzejsze rolki i stracil przez to na v maxie , ja mam tez podobna sytuacje ale to jak jade we dwoje pod gorke to traci predkosc do ok 60 z 80




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 13:14 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ile kosztowal ten cylek nowy?




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2012, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2011, 9:53
Posty: 60
Lokalizacja: Wlkp ;>
Pojazd:
Rolki są te same seryjne, robił wsystko na moich oczach, po części ja robiłem, cylek TEC HQ nowy za 300zł ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy