Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 7:35 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Elo


Posiadam takiego złomka

Rocznik 2007 hmm gaźnik 17,5 rolki dysza 65

Rolki nie wiem nawet jakie tam są...


Skuter rozpędza się maks do 72 km na prostej..

Ostatnio palił około 6 litrów na 100km wkurzyłem się..

Jeśli chodzi o różnice to jeździłem wcześniej na odpiętym ssaniu.

Ostatnio podpiąłem to (niby zepsute )ssanie to nie chciał jechać ..zalewało.

Więc zostało wymienione na nowe.
Jak narazie zalałem 3 litry i mam nabite 45 km tylko przy tym że troszkę jeździłem na full

Więc mam nadzieje że przy spokojnej jeździe spali to mniej..

Co według was mam zrobić?
Może gdybym zmienił gaźnik na 12 mm? to coś da
Mniejsze spalanie a jak z osiągami?

Mam na oku silniczek link niżej...

http://allegro.pl/silnik-piaggio-nrg-mc ... 38236.html

Co o tym myślicie?

Dekiel mam.. z mojego


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 7:44 przez Przelot, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Sprawdź zawór membranowy, gaźnik dobrze wyregulowany? Zmierz jeszcze kompresje, bo jak cylinder ją traci to zwykle słabnie i zaczyna więcej palić. Nie kupuj całego nowego silnika, jak masz p/g.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:13 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Zawór mam w idealnym stanie nic nie odstaje.. sportowy jest ala Malossi:D

Silnik mam p/g to co mam zrobić żeby to mniej paliło :))
sprawdze tą kompresje..
Poleć mi jakiś tani a dobry manometr.. ok?

Gaźnik chyba dobrze zobaczymy ile km zrobie na tym paliwie jeszcze




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 8:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Ale ogólnie silnik pracuje równo? Dobrze trzyma wolne obroty? Idź do kogoś zmierzyć, nie kupuj specjalnie.




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 9:14 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Czy ja wiem czy równo:D

Po 1 nie mam w nim stacyjki więc np jak przejade kawałek i wgl to tak nie zgaśnie
Ale czasem gdy odpale w miejscu to zgaśnie itd
Tez mam chyba za duże obroty ale nie wiem np jade i już prawie się zatrzymuje to tak jakby zablokowuje się na tych obrotach:D kurde muszę się wybrać do jakiegoś dobrego mechanika

Ale mam teraz do kupienia.
Ntt za 300zł uszkodzone przełożenia brak iskry hmm półksiężyc zjechany i sprzęgło w słabym stanie
Ma papiery ale przeglądu nie ma 2 lata i ubezpieczenia..
Więc z dwóch bym zrobił coś fajnego:)

Więc myśle przełożyć te ładne plastiki do mojego i będzie miodzio( wtedy mam na liczniku 6 tysięcy.. przebiegutamten silnik bym kupił to by zamykało licznik.. i jakiś ;d bogacz się znajdzie i kupi )
Lub zrobić tego Lc a mojego w całości sprzedać i już nie wiem co będzie lepsze.

To jaki manometr polecacie? bo stać mnie jeszcze na To .




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Jeśli chodzi o manometr napisz do krzysiek39 on kiedyś polecał jakiś tani, a ponoć dobry. Tylko wiesz, to nie musi być kompresja, to może być tylko regulacja gaźnika, możesz też mieć za dużą dyszę. A odczułeś spadek mocy?




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 9:42 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Jak możesz to daj mi swój nr to napisze.. to Ci wytłumacze co i jak z tym trupem.

Powiem tak kupiłem to za kilkaset złotych.

Typ wlewał olej do baku odrazu.. na oko..
Były założone 3 zabezpieczenia.. jedno wypadło i narobiło szkód później

a tak no to przez 3 dni używałem dozownika i dupa zrobiło rysy na cylku i tłok poszedł:D

Później miałem problem ze znalezieniem cylindra?

Mialem kilka silników od p/g starego typu i cylindry 70cm. żaden nie pasował? nie wiem czemu:/
Tłok był za duży;d albo za mały nie pamiętam już nie chciało to wejść do karterów

Chociaż znalazłem jeden cylinder i śmigam na tym od wakacji :D




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26245055 Link do części !
TYPHOON NRG NEOS NTT LC NA CZĘŚCI ! 39716729 GG

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=330885 Typhoon 2010rok ! Komentować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 11:54 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 7:16
Posty: 62
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
No to chłopaki coś tam zrobiłem heh

I zalałem
2 litry i 200 ml i zrobiłem 50 km więc chyba idealnie

Chociaż mógłby palić te 3,5 litra na sto :D

Ale lepsze 4,5 na 100.. niż 6 i 200 ml na 100km:)
Więc ssanie dużo pomogło..

Teraz będę zmieniał rolki i założe nowy pasek Gatesa

Jakie rolki polecacie do seryjnego napędu?

Mam taki problemik jeszcze z osłoną prądnicy jest ona rozwalona tzn jak jest to kółko na środku to tam wgl jest wycięte;d

No i to wymienie.. bo motorek się męczy.

Problem wygląda tak że gdy jade pod jakąś górke wzniesienie to motorek słabnie...

Nie wiem jak wyglądają pierścienie itd
Raz na miesiąc jade w taką okolice gdzie jest wzniesienie albo coś
Ciągle po prostych odcinkach śmigam więc go nie katuje.

Ale z górki ładnie nawet jedzie.

Chce żeby to szło chociaż te 80km/h może jakiś wariator? albo wydech


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 11:58 przez Przelot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 8:24
Posty: 132
Lokalizacja: Oleśnica
Pojazd: Piaggio Typhoon
Proponuję wariator Malossi Multivar i Leo Vince ZX. Ja mam tylko ZX'a i ładnie było, ale coś ostatnio mi zgasł dwa razy i muli ; /




_________________

Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy