Dzisiaj jest 05 gru 2024, 4:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gilera Dna
Post: 17 cze 2012, 10:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Witam.
Jestem nowy w tym dziale silnikowym ;)

Chce kupić za grosze Gilere Dna z zatartym cylindrem
Setup:
LeoVince GP
Dellorto 17,5
Pasek Polini
Membrany Hebo

I moje pytanie, lepiej kupić
1. seryjny cyl
2. no name 70
3. skz 70
Z tym że ten ostatni jest czterokątny a nie pięcio czy to różnica ? :)

I 2 pytanie !

Na co zwrócić uwage przy zakupie DNA?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:10 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Cylinder wedle uznania, pamiętaj że on ma Tobie służyć na wiele kilometrów.

Przebieg, stan łożysk, wału i napędu : wario sprzegło i przełożenia.
Przy okazji luknij na amortyzatory, plastiki i czy kierownica prosta.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
kksmatysiak, lepiej to zrób szlif w dobrej firmie i dokup tłok np. vertex albo jak już nie masz dużo chajsu to meteor...

seryjny oryginalny cyl to ok 600 zł więc się nie opłaca...
nie bierz no name NIGDY

co do cylka skz to podobno w miarę to chodzi ale bd więcej palić...
jak chcesz go kupić to musisz kupić głowicę czterokątną,




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
ogólnie aktualnie mam skuter z silnikiem minarelli AC i mam no name i jestem dosyć zadowolony, osiągi jak na serii ale o wieeeele większa moc ;)

Ale do DNA chce coś lepszego, a nie mam kasy za bardzo.
Ile kosztowałby szlif ? Po ile takie tłoki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
tłok ok 180 vertex, meteor ok 90/100 zł
szlif to zależy 40/70 zł




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
które lepsze ? vertex czy meteor ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
vertex zdecydowanie ;)




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
a jeśli jednak będę chciał kupić nowy cyl to jaki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy