Dzisiaj jest 28 lut 2025, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2011, 18:46
Posty: 55
Lokalizacja: LUBUSKIE (sz-wa)
Pojazd:
Witam.
Mam problem z runnerką. jest w niej cylek s6 streetrace, komin pro replica, wał top racing race hg.... Nie miałem ostatnio problemu z nią po za odpalaniem na zimnym silniku ( prawdopodobnie z powodu niskiej kompresji 6,5). żeby go odpalić na zimnym silniku musiałem jej podlać bryny do cylindra i długo kręcić rozrusznikiem dodawając gazu. Ale po za tym było wszystko ok. Ostatnio w jeden dzień zrobiłem nią około 30km. w dzien i wieczorem przejechałem sie nią zrobiłem około 5km, zrobiłem postój 20 min i ruszyłem dalej. Ruszyła normalnie ale jak ujechałem 100m zaczeła słabnąć, a jak puściłem gaz to zgasła i już więcej nie odpaliła, próbowałem podlewac do cylindra zmieniałem świece, włożyłem nowy gażnik i nic. nie moge jej odpalić. Nawet nie zaskakuje, kręci a nie odpala, iskra jest. co to może być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:56 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Może po prostu ją zatarłeś może oleju nie podało i po cylku ;p




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2011, 18:46
Posty: 55
Lokalizacja: LUBUSKIE (sz-wa)
Pojazd:
robie sam mieszankę, wywliłem dozownik więc to nie możliwe, ale przecież kręci ładnie tylko nie chce zaskoczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
A chłodzenie miałeś? Może nie było obiegu ale to po 100m by się nie zagotował tak bardzo hmm no a pierścień Ci nie pękł?




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2012, 18:12
Posty: 501
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Kolega miał tak w Boosterze, że ładnie kręcił i tak jakby chciał załapać ale nie może i zawór membranowy do dupy, nie długo by cylek miał do wywalenia




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2038338#2038338 Senda<3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Ja tez tak miałem w aeroxie. Zatarty cylek. Do tego miałeś niską kompresje wiec na 90% to przez to.




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 11:23 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:47
Posty: 2
Lokalizacja: Nadma/Marki
Pojazd:
Ja u siebie mialem to samo i ten sam cylek poprostu wytarl mi sie piercien i to bylo powodem slabniecia i pozniej nie mozna bylo go odpalic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy