Dzisiaj jest 28 lut 2025, 21:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2012, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Na początek chciałem się przywitać na forum. Tak więc ostatnio brakło mi paliwa w skuterze i skuter stal 1 dzień na następny dzień zalałem paliwo zrobiłem mieszankę paliwo zawsze z statoil. I woziłem się tak, później pojechałem do kumpla i pojechaliśmy się przejechać tak z 5km i gdy jechaliśmy pod górkę to zamulił skuter (pierwsze moje myśli tłok puchnie oby nie to :( ) i tak staliśmy z 15 minut rozmawialiśmy z kumplem i potem odpaliłem skuter normalnie i wyjechaliśmy skuter szarpał dziwnie jechał tak jakby coś go zamulało i jakoś potem normalnie jechał 70kmh dojeźdzaliśmy już do naszej miejscowości i nagle skuter zgasł i za chwile sam się zapalił (ja tylko gaz trzymałem nic więcej) i jechaliśmy dalej kawałek i stanęliśmy ja zobaczyłem co jest nie tak i było ok. I dzisiaj już skuter wgl nie odpala, czyściłem filtr, gaźnik, masę sprawdzałem była lekko poluzowana, paliwo dochodzi iskra jest a on nie pali tylko jak się kopnie raz to tak jakby chwile pochodzi i gaśnie proszę Was o pomoc co to może być? (Chodzi o swap z silnikiem piaggio)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Odświeżam


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 17:16 przez MixoL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 13:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Obrazek

Na początek zrób podstawową rzecz - zmień świecę.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 13:37 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Zmieniałem już świece. Ale na tej co mam to iskra jest very good.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Paliwo dochodzi do cylindra? jak pokopiesz to świeca jest mokra czy sucha?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Mokra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
odświeżam


Ostatnio zmieniony 19 cze 2012, 17:17 przez MixoL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
odświeżam...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 23:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Wykręć cylinder i sprawdź jego stan. Jak masz blisko to odwiedź jakiś zakład niech sprawdzą ci kompresję, oczywiście przed wykręceniem cylindra :D




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 6:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Odkrecalem narazie tylko glowice niemam uszczelek pod cylinder i byl nagar wyczyscilem to na tloku tez i jak odkrecilem oslone cylka to jedna srobka od glowicy byla odkrecona i lezala pod gwintem w zeberku. Kompresji niemam gdzie sprawdzic moze wujek ma manometr bo robi przy samochodach. Ale cylek swiezo po dotarciu po szlifie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 13:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Odswiezam. Ktos ma jakis pomysl co to moglo jeszcze pasc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 16:23
Posty: 50
Lokalizacja: Mostkowo
Pojazd:
Albo kompresja zła, albo coś nie tak jest z gaźnikiem jeśli Ci przerywa. Ja mialem podobną sytuacje to wina leżała po stronie kompresji.




_________________

[url=http://userbars.pl/Motoryzacja/Userbar/9650,Toyota,supra,fan.htm]Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Kumpel miał tak samo jak iskrownik miał zniszczony. Zdejmij magneto i sprawdz jego stan. Odpalal na pare sek i gasł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
blejdigaga pisze:
Albo kompresja zła, albo coś nie tak jest z gaźnikiem jeśli Ci przerywa. Ja mialem podobną sytuacje to wina leżała po stronie kompresji.


On przerywał (tak jakby mulił ) tylko na starcie a potem już razem z kumplem jechaliśmy przez całe 5km 70km/h i nagle zgasł, i się zapalił pojechałem do domu na następny dzień już go nie odpaliłem. A kompresja jak zła może być jak cylinder świeżo po dotarciu.

skolsik13, ok zaraz idę odkręcać magneto :D


Ostatnio zmieniony 20 cze 2012, 15:35 przez MixoL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2012, 18:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Skoro odkręciła się śrubka od głowicy to wina leży po stronie cylindra. Dokręcałeś go palcami? :wink:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Problem już rozwiązany, powodem problemu był ten kabel od fajki i fajka którą już mam w domu i zaraz idę założyć. :)

witkacy7, Ja głowicy nie dokręcałem po prostu taki silnik już mi przyszedł i chyba przez wibracje śróbka się odkręciła. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 9:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Założyłem fajkę, kabel i dalej to samo, myślę że to coś z magnetem bo teraz wgl nie pali tylko załapuje a jak odkręcę pokrywę magneta i wiatrak i przeczyszczę wd40 magneto z wierzchu to pali chwile pojeżdze i tak jakby tracił iskrę i już nie odpala. Czyżbym musiał ściągać magneto? Można jakoś dorobić ściągacz ? bo u mnie na mieście niema takiego chyba że jeszcze dzisiaj ojciec poszuka. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 9:09 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Ściągacz możesz zrobić z kawałka płaskownika.


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2012, 19:59
Posty: 73
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
swap pisze:
Ściągacz możesz zrobić z kawałka płaskownika.


Obrazek

Niestety taki mi nie podejdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 22:07 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Sam tak robiłem do pg;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy