Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: p/g słabnie
Post: 01 paź 2012, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Siema. Mam p/g po porcie +19mm i metrakit hm sp1. Dobra skuter mulił miał vmax 55. Wyczysciłem wariator (bieżnie rolek) i zaczął się wkręcać juz ok ale dojdzie do 60 i słabnie nie ma mocy. na rolkach 3.5 i 4.5g vmax to 60-65. Wcześniej był 75 ,ale po tym jak raz go dusiłem na maxa do 75 to po tym fakcie juz nie przekroczył więcej 65. Odpala na 1-2 strzały na zimnym. I ma bardzo kiepski start . Czy to cyl pada ? Wariator trochę też jest w kiepskim stanie (tzn tarcza wariatora ma ubytki ).Dzięki z góry za jakiekolwiek porady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Nie wytrzymam, trudno ściągnąć cylinder i zobaczyć ? Jak części są zużyte to jak ma to chodzić ?
Koledzy w innych tematach podsunęli ci wiele pomysłów, jak nie umiesz ich zastosować to nie pisz !

Napisz jeszcze X takich tematów... to każdy Ci odpowie na twoje pytania 100 raz.

Tyle odemnie, zaraz przez kogoś zostanę zjechany, ale mam to w d.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Pierwszą rzeczą, jaką powinno się zrobić mając podejrzenie, że cylinder się kończy to sprawdzenie kompresji i od tego radze zacząć!




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No sry panowie ,rozebrałem cyla i otóż takie coś jest
Obrazek

Czyli to wina jego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tak na oko, to jak się mówi chłop w szpitalu umarł.

A tak na poważnie. Palcem sprawdza się, czy cylinder ma tzw. kołnierz. Jeśli jest wyczuwalny to do szlifu. Tak samo, czy ma rysy i są one wyczuwalne palcem.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dobra wymieniłem cylinder na inny , tec hq 50 i też muł na starcie , też słabnie jak minie 40km/h. ja juz nie mam siły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Sprawdź: Kompresje, gaźnik, i najważniejsze napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 21:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Nowy cylek i już testujesz ile poleci?

Jeżeli ma muła na starcie, to sprężynki sprzęgła itd.
Jednym słowem regulacja.

Tak jak wyżej jaka komprecha.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Gaźnik wyczyściłem , dysza 65, 17,5. Napęd to rolki 4,5g + centralka hebo niebieska .Wario top racing ng. pasek nowy . Nie testuje ,ale mimo to ,że jest na dotarciu to powinno to jakkolwiek jechać...A komprechy nie mam jak sprawdzic .
A obroty kręci tylko na full manecie , jak nei ma full to się ''toczy ''


Ostatnio zmieniony 04 paź 2012, 17:13 przez kamilos999, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2012, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
normalne, jak startujesz to mozesz dac na pol manetki, ale wg mnie to sprawdz tez czy kolo ci nie trze o nic (postaw na stopke centralna i poruszaj reka kolo czy da sie ruszac i czy szybko wytraca predkosc).




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 10:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jak nie dam full manety to nie rusze tak szybko ;) Koło sprawdzę zas.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
a jaki masz gaznik i cylek?




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 18:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zmieniłem wariator i jest o niebo lepiej , lepszy start, nie muli. Czyli chyba wariator winny. mam gaxnik 17.5 i dysze 65. i Cylek Tec HQ 50cc


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 19:01 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
a powiedz mi ty chcesz miec skuter co ma dobrego v-maxa, czy start, czy obydwa? co do multivara to normalne, mi na peugocie dal v-max o 10km/h wiecej i lepsze przyspieszenie. ale jak chcesz kopa to zrob tak wez rolki np 5gr albo 4,5gr i sprobuj na nich. a jak nie masz zestawu testowego wez te co masz i zamiast wlozyc wszystkie 6 wloz tylko 3 i zobacz czy taki kop ci idzie na reke.
P.S. co do dyszy to mi sie wydaje z deka mala, ja mam 65 na gazniku 19 na orginalnym cylku...




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 20:55 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Sprawdź jeszcze ewentualnie stan sprzęgła i dzwonu.

marek196c co do gaźnika, to dobrze ale w tym momencie sam zaprzeczyłeś sobie masz większa gardziel gaźnika, więc jednakowo nie potrzebujesz aż tak dużej dyszy z prostego względu nadrabiasz rozmiarem gardzieli gaźnika :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 22:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wcześniej miałem wariator top racing ng ,na którym praktycznie nie chciał jechac. Teraz mam serie piaggio z rolkami 4g i jak się rozgrzeje to muli na starcie zresztą ciągle i to przez sprężynki chyba. I mam przełożenia od zipa a mam koło 13'' wiec też chyba nie dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Sprawdź jeszcze ewentualnie stan sprzęgła i dzwonu.

marek196c co do gaźnika, to dobrze ale w tym momencie sam zaprzeczyłeś sobie masz większa gardziel gaźnika, więc jednakowo nie potrzebujesz aż tak dużej dyszy z prostego względu nadrabiasz rozmiarem gardzieli gaźnika :)
nie do konca bo jak u mnie jest 65 to u niego na tuningowanym cylku powinna byc wieksza, bo on nie nadrabia gardziela tak jak ja i moze miec za uboga mieszanke a jak wystartuje to dociera mu mniej powiertrza (nie lapie tyle co na postoju) i mieszanka sie wzbogaca...
a co do mnie to na peugocie na orginalnym cylku i 17.5 mam 72 dysze ;)
a co do tematu to sproboj wsadzic kolo od zipa i zobacz jak ci bedzie jechal, (o ile masz kolo) a jak nie to przelozenia 2gie zobacz




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
No mam koło od zipa. Ale to wiadomo ze jak mam koło 13'' i krótkie przełożenia to vmax diametralnie spada. I pytanie do Was, czy tą dysze dać większą? B nie wiem czy sprężynki za miekkie czy za mało beny bo jak sie rozgrzeje to jeszcze gorzej rusza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
znaczy dyszy to nie za bardzo, narpiew sproboj segerem na szpilce poruszac i potem zobacz efekty, bardziej to bym sie wzial za przelozenia i przekladnie




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 17:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Teraz to wyje a nie jedzie, ma obroty ,ale nie przyśpiesza za dobrze. Mam rolki 4g i centralkę hebo +60. A o jaki seger Ci chodzi ? ;d Iglica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy