Dzisiaj jest 01 mar 2025, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2012, 19:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Witam, mam pytanie, a mianowicie szukam taniego cylindra a jednocześnie dobrej jakości i pytanie jak sprawuje sie cylinder rms , cena dość przyzwoita ale jak z osiągami,docieranie, żywotność, puchnięcie tłoka?< czy takie coś występuje w tych cylkach? itp.? lepiej od serii? w moim oryginalnym cylku był robiony raz szlif , i tu tez pytanie czy brać rms'a czy zrobić szlif? pierwszy szlif wyszedł źle i dlatego mam lekki niesmak co do szlifów -,-. pls o rade. z góry dzieki.




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Bo szlif robić najlepiej u ludzi znających się na rzeczy a nie magików :)

RMS jest dobrym cylindrem, tłok no cóż u mnie w Runnerze spuchł po przebiegu 6 tyś i do zmiany - był w stanie krytycznym, z brakami!

A cylinder... Zero rysy i to dosłownie więc tak w 70% polecę ze względu na tłok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy