Dzisiaj jest 03 mar 2025, 23:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
Witam wszystkich mam TOP TPR 70cc racing aluminium, kopilem uzywke z 80km przebiegu tyle ze jest podtarty i tu pytanie czy daloby sie na tym jezdzic czy musze to zeszlifowac i dawac 2gi tlok (o ile pamientam TOP uzywa vortex'ow).
Oto Fotki:
-->LINK<--




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 6:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Jak to jest aluminium to kupiłeś złom. Aluminium nie da się zrobić szlifu.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 14:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
Mozna ale to nie jest dokonca szlif (nie wiem jak to sie zwie po polsku ale po wlosku nazywa sie: lucidatura del cilindro) i powiekszasz o 1 nanometr srednice tloka. chodzi mi o to czy dalo by sie an tym jezdzic. I jak kolega sie nie zna lepiej niech nie odpowiada, mam skutery 2 lata i sam wszystko robilem w nich wiec wiem co i jak ale potrzebuja rady a nie odp typu: na smietnik bo nie pomagasz a nabijasz se tylko posty.
P.S. jak sie nie zna ktos albo jest nowy niech lepiej nie odpowiaada, wole odp. bardziej zaawansowanych uzytkownikow. Nie jest to moj pierwszy skuter i wiem co robie ale chce wiedziec czy nie jest za bardzo zdupczony i tyle.




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 14:48 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 15:43 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
na bank honowanie.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
marek196c,

Może przestań zakładać idiotyczne posty ?
Nie nabijam sobie postów.
Jeżelii to aluminowy cylinder to oddaje sie go na tulejowanie ( Nowa warstwa nicasilu) Jest to kosztowna sprawa. Szlif możesz sobie zrobic papierem ściernym ;p




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
_-Zip-_ pisze:
na bank honowanie.
o to mi chodzilo a nie nakladanie nicaslu, i co do postu, to nie jest idiotyczny i pytam sie o zdanie innych, nie chcesz nie pisz, nie kazalem ci, a nie mowisz ze na zlom. Widac jak sie znasz na rzeczy... P.S. dziekuje uzytkownikowi _-Zip-_ za konkretna odp.[/b]




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Honowanie przy tych rysach przypuszczam że będzie nie wystarczalne, sądząc po gładzi to większa sprawa :)

p.s Ten cylek to Top Performances Due Plus czy jeszcze coś innego bo nie wiem o co chodzi w skrócie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 5:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Jesli due plus to jest to zeliwo i spokojnie mozna zrobic szlif.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
JEst to TPR e nie 2 plus i jak byloby 2 plus i zeliwo to bylby malowany na niebiesko, ale to jest aluminium i TPR typu TEN tyle ze slabszy a co do zeliwa to mam top d.48 na zeliwie, dostalem z tym cylkiem ale nie obchodzi minie za bardzo.




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 13:03 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 11:19 
*

Rejestracja: 09 paź 2012, 15:57
Posty: 16
Pojazd:
mysle ze z nowym tłokiem jakos by to ciagneło dupe, ale na osiagi godne 70 nie ma co liczyc . I mnie martwi własnie to ze gdzy zrobisz ten cały proces honowania to co z ta warstwa niklu ? Ona ma duze znaczenie co do wytrzymałosci cylka ;) jesli sie myle prosze mnie poprawic to jest poprostu moje zdanie ;)


Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 11:20 przez Kulawyedzio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 11:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Połowa z Was nie wie nawet o czym pisze.
Tulejowanie, to jak sama nazwa mówi wbijanie nowej tulei i nijak się ma do Nicasilu.
To są w ogóle jakieś konkretne rysy? Bo mi to wygląda na pozostałości tłoka na gładzi, sama gładź nie musi być w cale uszkodzona.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
w koncu ktos powazny :) co do rys to tak jak na zdjeciach, ogolnie ruszajac tlokiem to idzie glatko, co do rys to od 1 nanometra do max 3 nanometrow... (sory za brak polskich znakow ale nie mam polskiej klawiatury)
Ogolnie to myslalem nad zrobieniem tego i wymiana tloka, ale nie chce sie za bardzo bawic z tym...




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 17:04 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
Temat do zamkniecia, oddalem cylinder do roboty. (honowanie)
Dla ciekawskich, za 2 cylki (top tpr i top d.48) zaplacilem 20€ (nowe kosztuja: 170€ i 70€)
Za honowanie tpr place 20€ + koszt nowego tloka.
Za szlif d.48 + tlok nowy firmy Asso 60€.
W sumie zaplacilem 70€ za 1 cylek. :)

Temat do ZAMKNIECIA.




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)


Ostatnio zmieniony 12 paź 2012, 18:36 przez marek196c, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy