Dzisiaj jest 12 lip 2025, 19:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: impulsator
Post: 01 lut 2013, 17:53 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Co się będzie działo jeżeli na tej końcówce inpulsatora wyjdzie delikatnie rdza?? czym to zetrzeć żeby nie popsuć?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 14:14
Posty: 145
Pojazd:
Drobno ziarnisty papier scierny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:27 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
a co się może dziać jeśli ta mała rdza zostanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 14:14
Posty: 145
Pojazd:
Iskra może zanikać, miałem coś takiego.


Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 18:35 przez shootinputin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:39 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
czyli to może być przyczyna tego że jak naprzykład wpadne jakąś dziure to mi motor gaśnie i potem ciężko go odpalić ??

Gilera potrzebuje dużo powietrza czyi śrubka od powietrza musi być wykręcona o 3-3,5 obrotu od czego to zależy?
czy jak dam iglice o jeden ząboek na mniej paliwa to to się zmieni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
od dyszy zależy, gaźnika, stanu silnika ... nie wiem na co liczysz ? że zacznie z 20 km/h więcej iść czy spalanie spadnie z 2l ? bo nie wiem o co Ci chodzi bo różne fantazje ludzie mają ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 20:20 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
chdzi o to że zawsze jak miałem motory to śrubka była wykręcona od powietrza o 1,5 - 2 i było ok a tu potrzebuje naprawde dużo powietrza i właśnie nie wiem czemu?
może jaakby zmniejszył dawke na iglicy to by wtedy potrzebował mniej powietrza?
motorek to gilera dna gaźnik dellorto 17,5, dysza 68 i iglica na środku a reszta to seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...