Dzisiaj jest 30 lip 2025, 16:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2013, 22:54 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mam problem z piaggio NRG mc3 od pewnego czasu, wcześniej nie trzymał wcale obrotów to postanowiłem go powyczyszczać po tych zabiegach ponownie go wyregulowałem, lecz to wiele nie pomogło ponieważ teraz obroty ma równe lecz niestety gdy się chwilkę jedzie na pełnych obrotach to gaśnie tak jakby był brak paliwa lub zanik prądu, a potem już nie ma szans go odpalić dopiero za co najmniej jakąś godzinę i nie wiem co zrobić wyczyściłem go ponownie sprawdzałem co się dało i nic z tego kompresja wynosi 7,5 więc uważam że to jest jeszcze ok, miał ktoś może podobny problem lub coś? bo nie wiem co mam zrobić z tym ;)

Z góry dziękuję ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:57 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
próbuj na innej świecy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 14:46 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
to samo niestety, jakieś inne pomysły? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 15:33 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
może tłok puchnie




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 15:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Ja również stawiałbym na tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Miałem podobny problem gdy uszczelniacze padły, nie dało sie ustawić obr a jak już to nie jeździł, z tym że u mnie odpalał po 15/20 min po remoncie silnika problem znikł (łożyska uszczelniacze pierścienie)




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 20:48 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 22:44
Posty: 76
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Tłok odpada nagle nie mógł chyba sam od siebie puchnąć jak cały rok normalnie jeździł bez niczego tylko dopiero to tej zimie coś mu się stało ;/ kuzyn który jest mechanikiem posprawdzał mi mniej więcej pooglądał to dał mi pare możliwości co może być chociaż nie chcieliśmy rozbierać silnika gdyż nie mieliśmy wtedy uszczelek nowych itp, ale mówił że wał lub łożyska są do wymiany na pewno i cylinder może być czasem zatarty już powiedział że innych raczej możliwości nie ma, więc pokrywa się to mniej więcej z tym co mówił pawik rozbiere i wymienię zobaczymy czy pomoże ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy