Dzisiaj jest 26 lut 2025, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2013, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 19:06
Posty: 52
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Booster 13'
Witam , posiadam Gilere Stalker z 2003r, do rzeczy. Stalker bardzo duzo pali jakies 7/8l na 100km. Mam w nim zawór membranowy Hebo i Dellorto 17,5 , wczoraj sprawdzałem kompresje i mam 7bar , bardzo słaba.. Dysza to 72 o ile pamiętam a iglica na środkowym ząbku. Proszę o pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Spory ten gaźnik a w nim dysza jak na 50cc. Wstaw gaźnik 12mm, będzie z pewnością łatwiejszy do wyregulowania i będzie mniej palił.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Przeczyść filtr powietrza, regulacja gaźnika (ew. czyszczenie).
Sprawdź czy działa ssanie, jeśli masz automatyczne (czy się wyłącza) u mnie np. raz się wyłącza raz nie... raz pali prawie nic, a raz wskazówka od poziomu paliwa w oczach spada :)

Domi$, wydaje mi się (nie na 100%), że w Stalkerach powyżej 1999 są seryjnie gaźniki 17,5mm :) U mnie w 2006r był 17,5mm




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:


Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, 21:08 przez Pudel9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 19:06
Posty: 52
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Booster 13'
o stary sciagam dziś kufer chce zobaczyć ssanie a tam kable po urywane da faq.. Zobaczyłem przy okazji zawór membranowy ,lewą strona ma przeswitu ok. 1mm. Kostki od ssania też nie ma Chyba trzeba bedzie kolejną paczkę zamówić tym razem z ssaniem recznym.. Raczej na 1000% to wina ssania?xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Pudel9, w Sr R oryginalnie są 17,5mm. Przy takim zestawieniu spalanie waha się ok 5l. Po zmianie gaźnika (na pełnej serii) na 12mm spalanie spadło do ok 3l. Więc jest różnica :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Jeśli kable masz pourywane to raczej ssanie, bo jeśli możesz go odpalić to raczej ssanie jest cały czas włączone i się nie wyłącza (zostaje w tej samej pozycji) :)




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy