Witam jestem nowy na tym forum i myśle że wybrałem odp działby przedstawić mój problem.Więc do rzeczy mianowicie mam zippa quantuma 2t.Niedawno rozmawiałem z jednym kolegą o moim zippie i zeszliśmy na temat jego piaggio nrg mc2 które to on sprzeda mi je za pare stówek , jest komplętne ale w częściach cena w granicach 300-400zł , jest z 1997r.Na seri wyciskał na nim w granicach 110, ale potem pękł mu tłok i kupił nową góre poliniego 70ccm za bodajże 640 zł oczewiście ciecz ,żekomo ma on teraz 10KM do tego wał seryjny ,gaźnik dellorto 17.5 lub seryjny, sprzęgło malosi i dzwon jest seryjny.Są 2 minusy po pierwsze niema instalacji elektrycznej a po drugie paska napendowego.
Itak sobie myślałem żeby sobie go wziość poskładać i jeździc.Ale on jest zarejestrowany na włocha i to jusz pare ładnych lat.No to wpadłem na pomysł żeby zrobić SWAP do mojego quantuma.
1.zipp miał minareli i górne mocowanie a piaggio p/g i dolne, to patrzyłem że w ramie zippa jest miejsce, a mianowicie w miejsce stopki centralnej albo ciut wyżej drobne spawanko i będzie ok.Więc problem montarzu silnika do ramy niejest taki trudny do rozwiązania.
2.no i tu mam problem a mianowicie podłączenie elektryki, z silnika p/g wychodzi 7 lub 8 kabli a z silnika minareli 5 kabli. Czytałem że takie podłączenie nie jest trudne ale nie wiem jak się do tego zabrac. Z tego co wiem trzeba wymienić chyba cewke zapłonową i moduł ale to to bym miał od tego typa od silnika.
3.montarz chłodnicy prosta rzecz rozprowadzenie przewodów zamontowanie chłodnicy i zbiorniczka
4.podpiecie gaźnika to terz prosta sprawa
No i jeszcz dodam że do tego piaggio będe miał dorzucane pare gratów tłumnik yasuni, 2 wariatory niewiem jakiej firmy rolki itp.No i jeszcze jedna sprawa piaggio ma koło 13 a ja 12.
I tu mam pare pytań
1. Pomużcie mi z tą elektryką odpowiadajcie, dajce linki itp
2. Co myślicie o tym piaggio
3. Co myślicie o moim pomyśle na SWAP i co z ta różnicą kół.
Sory z literówki no i komentujcie jak zaczne robotę to będa fotki tylko troche waluty złapie.
|