Dzisiaj jest 17 cze 2024, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2013, 10:26 
*

Rejestracja: 28 kwie 2011, 19:03
Posty: 59
Lokalizacja: WM
Pojazd:
Witam!

W poprzednie wakacje skuter podczas jazdy gwałtownie stracił moc i obecnie jeździ z prędkością hmm... 20km/h na pełnym gazie. Zero mocy!
Teraz postanowiłem się za niego wziąć. Jako, że nie ma mnie często w domu i robotę będzie robił znajomy mechanik, który stwierdził zatarcie chciał bym się poradzić Was w doborze części.
Muszę zamówić cylinder i jeśli już mam go wymieniać to myślałem o 70cc np.:
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 5759.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 7730.bhtml

Te dwa są chyba w najbardziej rozsądnych cenach ;)
Tylko teraz pytanie:
Co muszę jeszcze wymienić, żeby skuter w miarę wykorzystał te 70cc i przyzwoicie jeździł? Mam 2 gaźniki - Dellorto PHVA 14 i 12. Oczywiście domyślam się, że należało by zamontować ten większy, ale czy starczy? Nie powinienem zakupić 17,5? I czy do tego nie przyda się stożek?

Dobra nie będę się produkował, bo się nie znam :)

Po prostu: Co mam jeszcze zrobić, żeby na 70cc wszystko ładnie śmigało?

Z góry wielkie DZIĘKI !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 16:30 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:08
Posty: 108
Lokalizacja: Chocznia
Pojazd:
Cylinder 70 nie powiem jaki z tych dwóch bo nie miałem ich ale mogę polecić Power Force 70.
Gaźnik dellorto 17,5 filtr seria, dysza coś chyba koło 65-75. Nie powiem ile poleci itd.. no specjalistą nie jestem . Wszystko wyjdzie jak dotrze się cylinder i regulacja ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 16:34 
*

Rejestracja: 28 kwie 2011, 19:03
Posty: 59
Lokalizacja: WM
Pojazd:
Dzięki GIX-er!
Spotkałem się z opinią, że nieuchronna jest zmiana wału przy zmianie pojemności. W tym przypadku wolał bym już założyć nowy 50cc niż 70cc, bo wał to wydatek min. 800zł... Jak to jest z tym wałem? Może mieć za ciężko? Jak z tłumikiem? Na seryjnym będzie różnica, czy trzeba zmienić/odblokować? W filtrze mam ostro wykruszony wkład. Czy kupować nowy wkład, czy już zainwestować w nowy filtr np. stożek? Nic nie daje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 22:48 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:08
Posty: 108
Lokalizacja: Chocznia
Pojazd:
Tak masz rację. Większa pojemność = większa moc, więc dla świętego spokoju wymiana wału na wzmacniany jak chcesz 70 ccm ale jak masz wał który ma mało wylatane , kup łożyska wzmacniane i gazu [ale to jest igranie z ogniem]. Wał wzmacniany myślę że można wyrwać w cenie 400 zł .

Wydech seria odblokowany da rade przy 70 [owszem będzie lekko przyblokowany ale będzie śmigać] a jak 50 nie zmieniaj jak nie potrzebujesz. Poczytaj na necie o blokadach wydechów [Proszę, miłej lektury http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=100666 :) ]

Filtr powietrza seria da rade. Jak wkładka trzymie sie "kupy" to wyczyść wysusz nasącz by lepiej filtrował i jazda. Jak wkładka jest tania to kup .[ zawsze się przyda, jedna do jazdy a druga na czarną godzinę ;) ]
Nie kupuj stożka. Fajny dźwięk ale nie. Niech się trafi szjs [odpukać] od china power to się rozleci nie będzie filtrował wpadnie coś i zatarcie. A jak firmowy.. hmmm. jak planujesz jakiś gruby tuning to kup ale jak taki średni to filtr seria gicior.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy