Dzisiaj jest 26 lut 2025, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lip 2013, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Siema.

Zeszłego lata potopiły mi się izolacje kabli od iskrownika, poizolowałem je taśmą, wszystko spoko, aż niedawno popękało mi magneto i przytarło kable przy samym iskrowniku. Tym razem po rozpruciu wierzchnich izolacji zaizolowałem wszystko koszulkami termokurcz. Po zakupie nowego magneta złożyłem całość, pochodził jakieś 10min, patrzę nic się nie przyciera, no to rundka po mieście. Odstawiam do domu i już nie zapalił. Poruszałem kablami, działa. Potem jadę dalej. Ujechałem może 10km, wracam do domu, a ten gaśnie. Po 5min kopię znowu, pali, i po chwili znowu zgasł, z tym skutkiem, że nie miał totalnie iskry. Kupiłem nowy (chiński :( ) iskrownik, składam, iskra baardzo słaba ale była. Jednak po minucie zgasł. Po prostu odcięło mu zapłon. Dodam, że jak przytarły się kable, to jakieś tam zwarcie musiało być. Pytanie brzmi: Jak do cholery nagle nie działa, przy zwarciu mogły się popalić kable i czy mógł się spalić regulator napięcia? Jutro będę sprawdzał elektrykę po kolei i dam znać. Piszcie, czy ktoś już miał podobną sytuacje albo może ktoś ma jakikolwiek pomysł o co tutaj biega? Siedzę w temacie od przeszło 3 lat, ale ta sytuacja mnie zagięła, a nie chcę marnować kasy na części, jeśli miałoby się okazać, że stare były w porządku.

Dzięki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2013, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
P Y T H O N, tak, mogło dojść do zwarcia i w ten sposób raz masz iskrę, raz nie.

Winny może być regulator napięcia lub poprostu możesz nie mieć masy. Próbuj, i przepatrz dobrze kable.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2013, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2010, 19:16
Posty: 195
Pojazd: NRG '94 >> Senda SM '03
Więc... Kable i stacyjka przejrzane, niby wszystko gra. Poczyściłem wszystkie styki w kostkach i pinach, a także punkty styku masy. Wszystko wpięte, nic się nie topi ani nic takiego. Po tych zabiegach chodził jakieś 10s. i znowu zgasł. Kable w 90% odpadają. Pozostaje mi chyba tylko regulator. Jednak nie mogę nawet sprawdzić, czy jest sprawny, a diagnosta weźmie tyle co za używaną część. Temat dalej aktualny, także jakby komuś coś się nasunęło, to zapraszam do wypowiadania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy