Dzisiaj jest 20 lip 2025, 1:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2013, 0:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mam problem w mojej Apce SR Factory, ponieważ założyłem nowy tłok Meteora pod stary cylek (cylek bez szłifu ponieważ nie było potrzeby a tłok zmieniony bo pękł pierścień i uszkodził tłok). Na początku było wszystko fajnie ładnie paliła (docierałem przez 125km z max prędkością 40 km/h czasami przycisnąłem do 55) lecz po 50km było coraz gorzej, przy 100km padła nowa świeca NGK założona razem z tłokiem. Obecnie sprężanie wynosi 6-7 atmosfer, skuter ma problem z zapaleniem i przy przyspieszaniu przerywa przy 20 km/h i 30 km/h i ciężko się jej wkręcić na obroty, a gdy zdejmę filtr powietrza wkręca się w chwilę. Gąbka filtra została wymyta, gazior wymyty, bawiłem się iglicą i śrubkami od składu i obrotów lecz to nie przyniosło skutków. Macie jakieś pomysły?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lip 2013, 8:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Ogólnie kompresja wzrośnie po spasowaniu się nowego tłoka z gładzią cylindra, ale co do problemu z obrotami musi Ci napisać ktoś, kto taki problem napotkał.
Ja sam mam cylek na szlifie i za kilka dni będę ruszał z docieraniem :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2013, 0:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kompresja już powinna wzrosnąć bo tłok został dotarty. Nie ma nikt pomysłów?

-- 17 lip 2013, o 00:08 --

Ludzie nikt nie ma żadnego pomysłu??!!




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2013, 11:37 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Jeżeli nie było honowania to nic nie wzrośnie, jak to się ma dotrzeć jeżeli cylek był dotarty?... Głupota wedługg mnie kupować nowy tłok a nie robić honowania czy szlifu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 2:01 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jakoś niektórzy tak robią i nie mają problemu z ciśnieniem, a po co miałem jeszcze ładować pieniądze na honowanie lub szlif jak cylek w stanie idealnym? Było większe na początku koło 8-9 i potem spadało z niewiadomych mi powodów..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 9:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Cylek idealny, ale rozumiem również progu nie posiadał ?
Jeśli próg był, to wymiana pierścieni prócz tego że są całe niczego nie polepszy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 22:33 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Progu nic a nic, żadnej ryski po prostu jak nówka.

-- 22 lip 2013, o 22:33 --

Dobra problem odpalania i mulenia silnika ogarnięty, urwał się kabelek na ssaniu, rozebrałem przylutowałem i pięknie chodzi. Jedynie muszę jeszcze wyregulować mieszankę, i ogólnie gaziora bo przy dużych obrotach go przylewa i przy ruszaniu też.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy