Dzisiaj jest 26 lut 2025, 6:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sie 2013, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
Witam mój problem jest nastepujący; po 10min chodzenia na wolnych obrotach wąż wchodzący do głowicy nagrzewa sie tak że mozna sie o niego oparzyć natomiast dolny wąż wychodzący z pompy jest zimny , chłodnica zimna. po chwili nastepuje podniesienie sie płynu chłodniczego pod korek i się wylewa, wtedy płyn jest letni wygląda to tak jak by się wracał,, co wy o tym myślicie?? :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sie 2013, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Pewnie łożyska stoją i nie ma obiegu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 8:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
Możesz mi to bardziej wytłumaczyć? chodzi Ci oczywiście o łożyska na pompie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Tak.
Najpierw sprawdź czy pompa się w ogóle kręci, kręcąc za trybę od paska pompy (a może nie zaglądałeś i w ogóle pasek łączący wał z trybą pompy jest urwany).
Jeśli nie będzie oporów w kręceniu i pasek będzie cały, wówczas musisz najlepiej wyjąć silnik z ramy i po wyjęciu cylindra będzie otwór, przez który będziesz mógł zobaczyć czy wiatrak napędzający obieg w pompie się obraca (być może się odkręcił / gwint się wyrobił ze starości) :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
Pasek je
st cały bo on napedza także pompe oleju (ale tego to pewnie niepotrzebnie Ci mówie bo pewnie też masz piaggio) dzięki bardzo sprawdze to i odpisze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Mam Runnera 50 w starej budzie i znam cały silnik na pamięć :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
A więc tak pompa normalnie sie obraca wiatraczek też w jedną i w drugą stronę normalnie
także niewiem o co chodzi/ skoro masz silnik piaggio/gilera to mam prośbe , jakbyś mógł zobaczyc czy u cb tez jak silnik chodzi pare min. to ten wąż wchodzący do głowicy tak moco sie nagrzewa a ten dolny zimny


Ostatnio zmieniony 13 sie 2013, 9:48 przez mlody1239, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 9:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
W takim razie nie ma innej opcji, niż jakieś blokowanie obiegu.
Musisz po prostu zlać cały płyn, nalać pełen zbiorniczek wody i odkręcać kolejne wężyki, aż dojdziesz do miejsca blokującego.
Innego wyjścia nie ma i to jest raczej najlepsze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
U ciebie też tak jest że ten wąż tak się nagrzewa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 10:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Nie sprawdzałem.
Aktualnie mam prawie 200km na docieraniu po szlifie i ciągle sprawdzam kolor świecy, dlatego mogę Ci powiedzieć że dolny wąż wchodzący do króćca pompy jest baaardzo gorący.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 12:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
może po prostu termostat się zepsuł? ...




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 13:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej od samej głowicy wąż mógłby się nagrzać tak że parzy, skoro termostat nie pozwala przekazać pozostałej temperatury z cylindra ?
U mnie wszystko działa prawidłowo i możesz mieć rację, tylko właśnie nie jestem pewien czy sama głowica przeniosłaby aż tak wysoką temperaturę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 13:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
termostat sprawny świeżo wymieniłem bo tamten sie nie zamykal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 13:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Tamten się nie zamykał, zaś ten może się nie otwiera :D
Wrzuć go do szklanki z gotowaną wodą i sprawdź czy się otworzy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
Nie nie termostat sprawny hehe przed założeniem sprawdziłem go, a więc tak ściągająć cylinder i tłok zabezpieczenie sworznia wpadło mi do pompy wody(tam gdzie wiatraczek,, a więc w dzisiejszym dniu wyciągnełem silnik z ramy i próbowałem wydostać zabezpieczenie wkońcu się udało i zaczełem składać silnik, wszystkie rurki,węże a nawet chłodnice przedmuchałem sprężonym powietrzem, po odpaleniu problem wydaje się zniknąć górny wąż już nie jest taki gorący a dolny ciepły,, idę dzisiaj się przejechać i zobaczyć czy wszystko trybi, mam nadzieję że mi się nie zatrze bo zepsół się czujnik temperatury i nie będe więdział nawet jak sie zgrzeje,, zdam relacje z przejażdzki jeszcze dziś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Pisz jak poszło :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 22:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
A więc lipa wygląda to tak odpalam, jade,(wolno bo docieram) przejade z 1km i buuu tak jakby go zalało chcę odpalić nie odpala(kopka chodzi leciuteńko więc sie nie przyciera), ale poczekam chwile próbuje i odpali i replay i tak moge non toper heh lipa na maksa,,(wiem że w nowych piaggio/gilera są blokady że jak się coś stanie z czujnikiem temperatury to niechcą jechać ale w tym raczej niema takiego czegoś bo to 96r.. Po dzisiejszym pchaniu 6km odrazu rozebrałem cylek żeby zobaczyć czy sie gdzieś nie przytarł ale nic wygląda tak samo jak go zakładałem . Więć niewiem o co chodzi ręce opadają,, a wy co myslicie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 8:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Ale no kurcze po 1km.
Zbiorniczek paliwa jest systematycznie napełniany w momencie jazdy, bo może Ci się paliwo kończy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2012, 18:23
Posty: 28
Lokalizacja: Piła Wielkopolskie
Pojazd:
Dokładnie tak samo pomyslałem dzisiaj bede robił testy, niewiem może gaznik się zapchał albo kranik i podciśnienia niema

-- 14 sie 2013, o 17:47 --

A więc tak przeczyściłem gaznik wszystko skręciłem i niechce odpalić , zorientowałem że cieknie bena do filtra z gaznika tym środkowym otworem po zdjeciu benzyna leci kropelkami niewiem od czego to a wy wiecie?? po zamontowaniu innego gaznika skuter chodzi i nie gaśnie, ale czemu z tamtego leci bena??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 21 gru 2011, 19:32
Posty: 28
Lokalizacja: Dobrzyca
Pojazd:
Pływak się zawiesił




_________________

katka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy