Dzisiaj jest 16 lut 2025, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2013, 15:55 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Siemka. Mam Gilere Runner SP50 i tak ostatnio pomyślałem sobie że przydałaby się większa pojemność. Dziennie śmigam tak ok. 80km+, a więc jak wpadam na drogi szybkiego ruchu to jest że tak powiem ''lipa''.
No i tak sobie obserwowałem i pooglądałem trochę takich wątków, ale nic konkretnego nie znalazłem. Do Was kieruję pytanie, czy jest możliwość wsadzenia jakiegoś większego silnika, ew. jak to ma wyglądać.

-- 12 wrz 2013, o 15:55 --

Nikt nie jest w stanie nic na to powiedzieć?


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 15:13 przez Mołdi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 wrz 2013, 16:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Kupujesz drugi silnik z poj 180cc i przekladzasz, ewentualnie mozesz wlozyc wieksza pojemnosc w sensie 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 17:49 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
No ale tyle to ja już wiedziałem. Chodzi mi o to czy jest możliwość wsadzenia tej 180, czy może trzeba przerabiać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Do silnika 50cc nie da rady wlozyc 180cc, jakby dalo sie przerobic to kazdy by to robil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 7:56 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
To jest Gilera Runner, występuje w takiej wersji, a na necie jest pełno 180/50, a więc coś musi być grane że są takie rzeczy. I wiadomo że do silnika 50 nie włożysz 180, logika. Chodzi o przełożenie całego silnika ze 180'siątki do SP50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2013, 8:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
No jak chcesz przelozyc silnik od 180 to powinien ladnie wejsc, bez rzadnych problemow.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 14:02 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
No właśnie nie jestem pewien na 100% bo jedni mówią że wejdzie, a inni że nie i trzeba przerabiać. Najlepiej jakby był tu ktoś kto to robił.

-- 15 wrz 2013, o 14:02 --

Tak dla potomnych, odszukałem i posprawdzałem dokładnie (trochę to zajęło) i odradza się tego typu modyfikacji, trzeba jednak wzmocnić ramę i przerabiać bo silnik 180 nie wejdzie.

A więc korzystająć z okazji, nie będę zakładał nowego tematu, zapytam Was na jakich częściach polecacie tuning na 70?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 7:02 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Zalezy jakiego poziomu chcesz. Cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 20:43 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
No 70 musi iść, 80 to już grubsza sprawa, myślałem nad takim zestawieniem:
-cylinder Stage6 Streetrace
-wydech Yasuni C16 Kevlar
-gaźnik Dellorto 17,5 mm(gdyż taki posiadam)
-wariator Malossi Multiwar 2000
-sprzęgło Stage6 Sport Pro
A resztę to już muszę jeszcze ogarnąć dokładniej, to tak wstępnie co ze znajomym ustaliłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2013, 20:53
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera
Siema nie polecam cylindra Streetrace ! miałem juz taki cylinder i zrobiłem na nim 900km z tego 500km docierania wada w tych cylindrach to tłok ! ktory sie dostaje w zestawie z tym cylkiem ma bardzo cienkie pierścienie jeśli juz sie tak nakręciłeś na ten cylinder to radze nie zakładać tego tłoku tylko od nowego kupic tłok Vertex



Pozdramiam ChMieluS[/i][/i]




_________________

Sprzedam Gilera runner Jedyna taka sprawdz http://allegro.pl/gilera-runner-sp-i4083471206.html

Masz pytanie ? pisz gg-9835176




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 16:18 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Znaczy się, ja na nic się nie napalam, chcę dokładnie wiedzieć co i jak, i dzięki że mi z tym doradziłeś bo to nie są małe pieniądze. Im więcej takich uwag tym lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 19:53 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Jesli chcesz moc to hebo monston replica albo big bore??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2013, 14:52 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Tzn. słyszałem różne opinie, jedni mówią żeby mieszać marki, a inni żeby raczej tego nie robić, w sensie mieć coś z HEBO, coś z Malossi, coś ze Stage6 itd. Wiecie coś dokładniej na ten temat?

-- 18 wrz 2013, o 14:52 --

To po zapoznaniu się z rynkiem ustaliłem tyle:
-Wydech- Yasuni Carrera 16 (C16)
-Wariator- Malossi Multivar 2000
-Rolki- Dostanę razem z wario
-Centralka- Też dostanę więc się zobaczy
-Pasek- Polini Race Kevlar
-Sprzęgło- (nie wiem, doradźcie)
-Dzwon- Doradzają wszyscy Hebo Manston
-Cylek- Też jeszcze nie wiem
-Wał- Słyszałem o takiej opcji jak S6 HPC za 560zł
-Łożyska- jakbym brał ten S6 to dostanę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy