Dzisiaj jest 17 cze 2025, 16:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2010, 7:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Witam
Zamówiłem dzisiaj zawór hebo
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ts_id=1281
Czy on podniesie trochę osiągi?
Posiada ktoś taki zawór jak on się sprawuje?


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 7:12 przez klucha95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lip 2010, 10:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
podłączam się pod temat bomój zawór już pada i też chce hebo kupić




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 11:32 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
W związku z tym tematem chciałbym zapytać o trzy rzeczy ;)

1. Jak sprawdzić czy zawór jest jeszcze dobry czy już do wymiany?
2. Jak wpływa zużyty zawór na osiągi?
3. Gdzie on się znajduje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 14:41 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:39
Posty: 36
Lokalizacja: z pizdy
Pojazd:
matizb2

1. Bierzesz go dotykasz ustami i zasysasz do siebie. Jeśli leci minimalnie to jeszcze pojeździ. Jeśli mocno to już lepiej wymienić.
2. Na osiągi nie wiem, ale może Ci obrotów nie trzymać.
3. Pod krućcem ssącym.




_________________

Hebo Manston power !

Zapraszam:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=785094#785094




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 22:44
Posty: 94
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
zawór nic prawie nie daje w osiągach...




_________________

Pozdro NeXo;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:28
Posty: 119
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: e60
NeXo pisze:
zawór nic prawie nie daje w osiągach...

Proszę Cie.. Co ty za głupoty wymyślasz. Ja w porównaniu zaworu seryjnego i zaworu Stage6 V-force by Tassinari jest mega różnica. Skuter ma dużo lepszy dół. Dużo do przewinięcia mu nie brakuje tak wyrywa (co prawda wcześniej też wyrywał, ale nie aż tak).

Wiec co daje zawór ?? daje on lepszy dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tomel-JZK pisze:
Wiec co daje zawór ?? daje on lepszy dół.

Daje optymalną ilość mieszanki zasysanej do skrzyni korbowej podczas suwu tłoka w górę.
Nie sądzę, żeby na seri była różnica.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 21:09 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 9:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Jutro będę miał ten zawór jak zamontuje to powiem czy coś się zmieniło.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
klucha95 pisze:
Jutro będę miał ten zawór jak zamontuje to powiem czy coś się zmieniło.


ok czekamy




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 14:12 
*

Rejestracja: 26 maja 2010, 14:01
Posty: 28
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd:
Dobry zawór może dać nawet do 1000obrotów więcej w porównaniu do tego co było.. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Niestety zawór będzie po jutrze czyli w czwartek ,ponieważ wystąpiły pewne utrudnienia.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 14:23 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
to może powiedzcie w międzyczasie coś bliżej o tym jak się dostać do tego zaworu ponieważ skuter ciągnie mi strasznie dużo benzyny i to może być tego przyczyna :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
matizb2, Jak sprawdzic? Bierzesz zawór i patrzysz czy membrany są otwarte :D.Jeżeli są to już zużyte.Ja miałem na seryjnej 50 jedną otwarta czyli juz zużytą,jak załozyłem cylek 70 to wciągu 10 minut otwarły się wszystkie i miał doły :D. Oto co robi 70-tka :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 14:39 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
hahaha :D ja mam seryjną 50 ale ma już przejechane 24tys. więc może już być zajechany zawór no i ciągnie tej benzyny dużo ponad 5l/100km :/ i chodziło mi raczej o to co trzeba wykręcić żeby wyciągnąć zawór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 22:44
Posty: 94
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Króciec ssący..




_________________

Pozdro NeXo;)


Ostatnio zmieniony 28 lip 2010, 14:55 przez NeXo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 6:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Dzisiaj będę montował zawór ,więc tak około 12:00 powiem co i jak.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 11:22 przez klucha95, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Zamontowałem zawór .Na początku nic nie dał ,ale gdy zwiększyłem dawkę paliwa to przyśpieszenie wzrosło niesamowicie.Teraz już wygrywam na przyśpieszenie z moim kumplem który także ma sr r .Nie wiem czy dał v-max ponieważ mam skale tylko 80 a on zamyka tę skale.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...