Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2013, 19:50 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
Siema.
Mam spory problem. Jakiś czas temu zmieniłem sprzęgło na tec evo racing i załozylem od razu czerwone sprężynki. Skuter na starcie strasznie wył ale ładnie ciągnął tak do 20/30 i potem jakby spdał z obrotów, jakby miał ciężej i znowu tym razem powoli do 70 sie wkrecał. Dziś założylem niebieskie z zestawu i skuter na początku wyje ale o wiele mnie niz na czerwonych ale szybko traci przyspieszenie i ma muła. Na piachu ma problem zaryć czy nawet na mokrej trawie. Czego to wina? wszysko pozostale seria, tzn cylek 50 i wał tec. Jak mam go wyregulować? Od razu mówię że to nie wina gaźnika bo mi mechanik wyrególował. A i mam wrażenie żę skuter mógły pojechać więcej niż te 70 bo jak go postawie na centralnej nóżce i dodam gazu to mi się wkręca na zarabiste obroty, a podczas jazdy nie moge na nie liczyć ;/ POMOCY!




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 paź 2013, 11:35 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
daj najmiększe sprężynki bo to seria ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 13:23 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
ale czy to nie wina rolek?




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 13:53 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Sprawdź kolor świecy, może za mało paliwa. Nie patrz że Ci wyregulował, gaźnik może się rozregulować sam z siebie. Mi to wygląda na złą reuglację, tzn. sprężynki sprawdził bym najmiększe lub te niebieskie zostawił... + do tego sprawdzić czy nie za mało paliwa dostaje ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 16:44 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
paliwa nie ma za mało, ma w sumie lekko za dużo ;) Gaźnik był regulowany wczoraj.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 8:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Nigdy nie ufaj mechanikom w regulacji, chyba że to jakiś zaprzyjaźniony z tb mechanior :D Sprawdź kolor świecy, to jest 2 min roboty, a może to wynikać z regulacji, bo jak ktoś wcześniej wspomniał gaźnik sam sie może rozregulować szczególnie jak kręcisz go na stopce wysoko. Ja miałęm taki przypadek, poprostu już mi się troche wyrobiła srubka (albo felerny gaźnik) od regulacji paliwa- powietrze i mi się odkręcałą jak go ciągnąlem na stopce. Jeśli będzie dobrze wyregulowany to zrób tak jak chłopaki mówią powyżej :D




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 11:13 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
mechanik to mój kumpel, on robi remonty silników itp mi też remont robił, razem regulowaliśmy go przed wczoraj i wiem że jest dobrze.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2013, 11:37 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Nie wiem po co wymieniałeś sprężyny na twardsze jak masz wszystkie podzespoły seryjne ? ? ?
Sprzęgło odpowiada tylko za to przy jakich obrotach silnika skuter ruszy.
Ale... jest małe ale :) , sprężynki sprzęgła muszą być dobrane do reszty napędu.
Jak dajesz twarde to skuter rusza z wysokich obrotów, ale przekładnia wariatora już zmieniła przełożenie i masz efekt taki jakbyś ruszał z 2-giego biegu.
Załóż miękkie i będzie na pewno lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2013, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Niepotrzebnie wrzucałeś takie sprzęgło do serii. Załóż miękkie sprężynki, a jeśli nadal będzie muł to spróbuj lżejsze rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy