Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2013, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2012, 19:41
Posty: 28
Lokalizacja: Tarczyn
Pojazd: Gilera Stalker China Power
Witam mam problem ze swoja gilerką mianowicie v max mnie nie zadowala mało jak na markowy skuter .
Cylinder dopiero dotarty motoforce 50 zamiennik oryginału .
Wario odblokowane .
Ślepa kicha wycięta .
Kruciec odblokowany.
Dysza 72
Gaznik 12
Jak postawie skuter na centralce to mam wrażenie że nie wkręca się na max obroty .
W czym leży problem pomocy bo mnie nawet china bierze ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 paź 2013, 22:00 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
mały gaźnik to po 1. Po 2 Wykręć świece i zobacz jaki ma kolor, być może źle dobrana mieszanka... Po 3. Jaki filtr powietrza? Jak seryjny, to zdjęta z niego blokada?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2012, 19:41
Posty: 28
Lokalizacja: Tarczyn
Pojazd: Gilera Stalker China Power
Po pierwsze to inne stalkery z tym gaźnikiem osiągają 80 km/h . Kolor świecy troszkę ciemniejszy niż kawa z mlekiem , filtr odblokowany . Wiec w czym leży problem ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 12:24 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Wg. mnie zła regulacja, tzn. Sprężyna centralna i rolki wariatora...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lut 2012, 19:41
Posty: 28
Lokalizacja: Tarczyn
Pojazd: Gilera Stalker China Power
Jakie rolki polecacie do full serii bo mam chyba z 7.5... i jaka centralkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 14:06 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Ja bym ci poradził jeszcze sprawdzić kompresję cylindra.
Będziesz miał pewność że cylinder jest dobrze dotarty.
Przy niskiej kompresji cała regulacja napędu nie ma sensu, a tylko wydasz niepotrzebnie kasę i stracisz nerwy.
Kolor świecy nie jest zły, więc na razie nie reguluj gaźnika.
Sprawdź jeszcze pasek i sprzęgło (nie wiem jakie mają przebiegi)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy