Dzisiaj jest 29 lis 2024, 9:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2013, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
Siemka :P , do derbi gp1 racing jest bardzo mały wybór wydechów a dokładniej 1 leovince. :roll: Myślałem nad spawakiem ale obecny brak kasy zmusił mnie do działania. :mrgreen: Rozciołem orginalny wydech i moim oczętom ukazało się to :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wywalić wszystko? :twisted:
Proszę o porady :D

-- 01 lis 2013, 19:58 --

Dzięki wszystkim za pomoc! Bardzo dziękuje :* :evil:
Wywaliłem wszystko i troche go odnowiłem. :lol: :<
Wyraźnie polepszyło się przyśpieszenie :twisted: i nie tak bardzo v-max
Obrazek

-- 01 lis 2013, 20:12 --

Filmik jak pracuje :roll: View My Video




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2014, 12:51 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Hey jestem tu nowy wiec sie przywitać należy :-D .
Również jak właściciel tematu posiadam Derbi gp1 racing

Teraz pytanie do właściciela tematu ;
Usuneleś wszystko do golej bulwy ? Czyli te wszystkie rurki, komore tlumiacą, siatke itp ?

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
lijosk8 pisze:
Usuneleś wszystko do golej bulwy ? Czyli te wszystkie rurki, komore tlumiacą, siatke itp ?


Zgadza się, usunąłem całkowicie wszystko ze środka, odczułem nie wielki wzrost mocy a także po dłóższej jeździe ból głowy i uszu - jest za głośny! :/

Gdybym robił to jeszcze raz, to zostawił bym to co zaznaczyłem na zdjęciu na zielono a usunął to co zaznaczyłem na czerwono.

Obrazek

Obrazek




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2014, 21:41 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Dziękuje za odpowiedź . Za glośny bo usunełeś te rurki cienkie które właśnie są tak jakby tłumikem i nie mozna tego usówać chyba że dodamy jakiś silencer zamiast tej oryginalnej końcówki.
W moim skucie ktoś juz rozcinal wydech bo są spawy itp ale koleś schrzanił robote. Wszystko pogiete, nawet dławika nie wyciągnoł i latał luźno w wydechu. Te gruba rurę ktorą oznaczyłeś żeby zostawić była jakby bita młotkiem, udalo mi się to w miare wyprostować i myslałem żeby to wyciać. Mój silnik nie łapał reza na tym wydechu może teraz będzie lepiej działał bo na malossi sport 70, wario top racing role 7 gram , sprzęglo seria , gaźnik 17,5 deltorro z dyszą 88 leci tylko 80 i to wszystko. Moim zdaniem powinien wiecej ale nie słychać reza.

-- 12 cze 2014, 22:41 --

Ile Twoj derbik leciał ? Zmienialeś wydech ? Jeśli tak to na jaki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 6:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
Na tym wybebeszonym wydechu też nie miałem jakiegoś odczuwalnego reza i na gaźniku 17,5 malossim sporcie, wario malossi mhr, rolki 6,3g (troszkę za ciężkie były), pasku malossi, centralce żółtej malossi, no i jeszcze taki szczególik bo mam tylną zębatkę 44z a nie tak jak oryginalnie 45z to licznikowe 96 km/h szedł :P
Obecnie szykuje się wydech spawany pod malossiego sporta po portingu :D między innymi okno wydechowe z 22mm na 27mm :O




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 11:58 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Czyli może jak bym zmienił centralke to więcej by mi leciał ?
Jaką byś proponował albo co mogł bym zrobić jeszcze w nim ?
Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
Myślę, że wariator malossi mhr też robi dobrą robotę :cool:
A co do sprężyny to na pewno twardszą od serii :O dokładnie nie jestem w stanie Ci doradzić :mrgreen:
Dbaj o Derbi bo jest ich mało i są piękne :)
Pozdrawiam !




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 14:03 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
jak na szybko potrzebujesz poprawy osiągów wez wspawaj tylko inne kolanko np z rury 1 cal (27mm po środku) i kolanek dla hydraulików dopasowanych. z blachy 4mm+ wytnij flansze.
Osiągi się poprawią i najlepiej dolot do końcówki tez zwiększ :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 9:30 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Po zrobieniu mojego wydechu w moj sposób , czyli zostawilem w środku wszystko jedynie poprostowałem w środku i skróciłem troszkę te duża tube o grubość dlawika.
Teraz skuter dostał mocy tzn rusza ostro że trzeba się kiery mocno trzymać ale stracił na v-maksie, jedzie już tylko 75 max licznikowe.
Czyzby trzeba było zmienic rolki na lżejsze tak jak w przypadku wymiany wydechu na sportowy ?
Do tego rozpedzi się do tych 75 ale jego obroty nie sa maxymalne tylko takie jakieś niskie . Moze rolki i wiekrza dawke paliwa trzeba ?

Pytanie jeszcze co do wariatora.
Do wariatora top racing dostalem w zestawie dwie podkladki grubości tulei wariatora, jedna dalem miedzy tuleje a przeciwtalerz a druga miedzy nakretke a przeciwtalerz. W tym ustawieniu pasek napedowy nie jest blisko tuleji i na talerzach tez jest jakieś centymetr od gory . Moim zdaniem nie powinno tak byc . Pasek jest nowy. O co tu kaman?
Podkreśle ze jak zabiore podkladke spod przeciwtaleza i tym sposobem zwęże tuleje to na starcie ma muła tak ze dwa metry później kop, ale za to szybciej jedzie. Podejzewam że jak bym dodał do tulei druga te podkładke to mial by leprzego starta ale max by sie jeszcze zmniejszył. A moze w takim ustawieniu z dwoma podkladkami bylo by lepiej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2014, 9:34 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Ja mam jedna na nakretce a druga prze wariatorem

-- 15 cze 2014, o 09:34 --

Ja mam jedna na nakretce a druga prze wariatorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy