Dzisiaj jest 27 lis 2024, 20:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2014, 14:01 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
Mam problem... mój skuter po swapie na silnik z piaggio tph jedzie tylko 70 km/h po prostce mierzone GPS, z tego co mi wiadomo te skuterki w seryjnych budach lepiej zapierniczają... oczekiwałem lepszych osiągów... dodam ze mam stożkowy filtr powietrza oczywiście gąbkowy...(kupiłem go w zestawie z silnikiem) do tego wydech giannelli extra i reszta to seria... Oczywiście gaźnik dellorto 12mm dysza główna 95 i iglica na maksa w gorze i śrubka od mieszanki wykręcona o jakieś 0,7 obrotu bo inaczej dostaje za dużo powietrza i zaczyna go dusić i jest totalna kicha... Dlaczego ma taki mały V-max ? Większy gaźnik póki co załatwi sprawę ? A może wydech niewyregulowany ?




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 kwie 2014, 17:27 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
v-max zły nie jest. Stożek wyrzuć wstaw seryjny filtr i mniejsza dyszę, bo 95 na seryjny cylek to moim zdaniem za wielka. A gaxnik jak kupujesz to min 17,5.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 18:10 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
seryjny filtr... ? nie upcham go bo to jest zrobiony swap na ten silnik a seryjnego filtra nie upcham bo starałem się skuta robić by był jak najniżej ;p nie na darmo z przodu np podczas hamowania mam 5mm oponę od plastiku od góry ;P a na tym filtrze tylko przy tej dyszy jako tako jeździ chociaż i tak jeszcze troszku za mała jest... :/ a gaźnik chce kupić dellorto 19mm bo planuje tuning na mallossi sport 70 itd więc już na przyszłość kupię sobie gaźniczek. Mam nadzieje że przy większym gaźniku lepiej to poleci... ewentualnie z napędem się pobawię żeby wydech lepiej wyregulować :/ i sprawdzę czy nie mam blokowanych przełożeń bo może to jeszcze będzie winne temu ze tak wolno jedzie ?




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 18:24 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
piaggio nie maja blokowanych przełożeń.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 18:27 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:33
Posty: 53
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Coliber Swap P/G
no właśnie sam już nwm czytałem na tym forum że koleś mial 13,5 obrotu dzwonu sprzęgła na 1 obrót kola i okazało się że przełożenia są blokowane bo za krótkie i teraz mam mętlik w głowie...

Ten większy gaźnik poprawi mi przyśpieszenie i prędkość maksymalną ? (wiadomo chłodzenie też lepsze będzie)




_________________

Link do mojej maszynki :D -->KLIK<--




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy