Dzisiaj jest 25 wrz 2024, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2014, 10:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2012, 15:48
Posty: 1249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: MBK Booster
Siema, kolega zrobił u siebie w Aprilli SR PG LC generalny remont. Wał, łożyska, uszczelniacze, cylinder, gaźnik, zawór membranowy, świeca. Wszystko nowe. Na pierwszym gaźniku odpalił, pochodził z minute, normalnie się wkręcał itp. i nagle zgasł, nic nie ruszyliśmy żadnej śrubki. teraz na chwile odpala i od razu gaśnie, po dodaniu gazu buczał i to samo. Na nowym gaźniku jest podobnie. Cylinder sprawdzony, wszystko dobrze, uszczelniacze trzymają, gaźnik nie reaguje na regulację. Po ponownym rozpołowieniu, okazało się, że w wale stoi woda, a z wydechu się wylała, a przy próbie odpalenia nie czuć w spalinach, że wodę bierze. Po społowieniu jest to samo, bez wody też nie chodzi... Pomóżcie, bo naprawdę pi*rdolca można z tym dostać. :evil: :evil: :evil:




_________________

:arrow: MBK BOOSTER DR EVOLUTION 70! :twisted:
:arrow: GILERA STALKER 70 [*] :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy