Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2013, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 15:44
Posty: 89
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
Chcę zmienić silnik z 50 na 125, i zastanawiam się jakie są tego problemy, czy jakieś wgle są czy wchodzi na tip top, silnik będę miał z wersji 125, i czy muszę coś oprócz silnika mieć, np. cewka, czy coś tam, doradźcie jak to wygląda z tym swapem.




_________________

[center]"Jesteś z okolic Wodzisławia? Chcesz się pościgać, postuntować to pisz:D" - gg: 7399033

Obrazek
[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2013, 10:00 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Nowa elektryka :) I najlepiej wzmocnić ramę, ja chciałem Gilerke robić na 180, ale zrezygnowałem bo to jednak nie jest do końca bezpieczne, co z fabryki to z fabryki, co z garażu to z garażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 9:56 
*

Rejestracja: 31 lip 2013, 22:22
Posty: 5
Pojazd: TPH
W elektryce wystarczy kostkę zmienić. Potrzebujesz cewkę i moduł do 125. Rama bez problemu wytrzyma. Jak kupisz silnik z mocowaniem to nic nie trzeba przerabiać wchodzi na tip top, a jak dasz mocowanie od 50 to musisz je troche zeszlifować, ale efekty zadowalające. Mój typhoon 125 2t do setki w 7 sekund a maksymalna prędkość to coś koło 120-130km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy