Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2015, 13:55 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
[*]Skuter jest po świeżym remoncie silnika i jest już dotarty.
Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału top racing z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed Kit , nowy pasek polini
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
Przekładnia pierwotna Top Racing Nowa 15-37 co daje 4,5 obrotu dzwona na jeden obrót zębatki.

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 88

Kolor świecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na wydechu kundo rapid krd 70 lekko zmodyfikowany , kolanko fi24 i końcówka wydechu przespawana na prosto.

I teraz tak. Problem w tym ze dziwnie reaguje na regulacje.
Przy rolach 5 gr i sprężynie polini 23kg na starcie mul czuć ze ślizga się pasek przez 5 sek i po tym strzal i leci 82km/h mierzone gps.
Rolki 6,3 gr ta sama sprężyna mul na starcie gorszy niż na 5 i dalej w miare leci ale max 77 km/h
Teraz tak na seryjnej sprężynie rolki 5 i 6,3 gr max 75
Na sprężynie czerwonej top Racing 22% i rolkach 6,3 mały mułek na starcie i leci do gdzies 85km/h
sprężyna Naraku czarna twardość 42kg i rolki 4,5 wyje nie jedzie, rolki 5 podobnie, rolki 5,5 ciut lepiej, rolki 6 już lepiej kreci wysoko ale nie otwiera waria do końca, zostaje 5mm, rolki 6,3 równy dość zrywny start i ciągnie do końca, wario otwiera się w końcu prawie do końca zostają jakieś 3mm i leci dość szybko nie mierzyłem ile ale myślę że koło 87km/h

Wiem że może więcej. Te obroty na tej sprężynie są wysokie ale mogą być wyższe. Zaznaczę że dopiero na tej sprężynie Naraku czarna i rolkach 6,3 wario się otwiera na innych sprężynach brakuje centymetr do końca. Nawet na top racing +22 która ma 45 kg i rolkach 6,3 wario otwiera się mocniej bo zostaje jakieś 1mm ale na tej sprężynie chmm kręci jakby niższe obroty... i nie leci więcej jak na czarnej Naraku.

Co radzicie? Do tej czarnej sprężyny założyć jeszcze cięższe rolki. Dokupić sprężynę naraku czerwona 50kg ale podejrzewam że będzie potrzebował jeszcze cięższych rolek. Może przekladnia za mocna i nie ma mocy ? Mam jeszcze seryjną 6 obrotów dzwona na 1 obrót zębatki i 9 na 1.

Moze uda mi sie nakrecić filmik to go później wstawie..


Ostatnio zmieniony 19 lip 2015, 9:11 przez lijosk8, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2015, 22:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Spróbuj na cieższych rolkach do tej sprężyny Naraku. Może ok 6,5-7 gram.

Spróbuj też przełożyć przełożenia na 9:1.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 5:40 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Jutro założę przekładnie 6 na 1 seryjną i dam znać co to dało.
Dzięki za odpowiedź.

-- 17 lip 2015, 18:43 --

Oki więc założyłem seryjna przekładnię 6/1, efekt był taki że ostro ruszał wręcz rwał na koło ale v max malutki gdzieś koło 75 ale wario otworzyło się na maxa. Obroty dość wysokie..

Z powrotem założyłem mocniejszą przekładnie i do tego rolki 6,7 gr, efekt podobny do rolek 6,3 gr tyle że obroty mniejsze i max mniejszy. Wario tak samo otwarte jak przy rolkach 6,3.

Śmie twierdzić że silnik kręci za niskie obroty. A to by mi dała mocniejsza sprężyna centralna chyba albo lżejsze rolki. Ale Lżejsze rolki nie wciągną pasa na wario.. Myślę że dobra by była sprężyna Naraku czerwona i rolki gdzieś koło 7,5... Ale taka kompilacja jest trochę straszna.

Chyba trzeba potestować inne sprężyny.
Mam następujące części.

Rolki: 4,5......5......5,5......6,3 gr

Sprężyny : polini 20kg, polini 23kg, seryjną piaggio, czerwoną top racing 22%, białą Naraku, czarną Naraku...

chmm nie mam pomysłu już .....

Przypominam mój skuter to derbi gp1 race, zamiast koła mam zębatkę, i napęd jak przy normalnym motocyklu. Silnik siedzi centralnie w ramie mocowany na sztywno, Silnik nie jest wahaczem jak w standardowym skuterze. Przednia zębatka ma 19 z, tylna 53 z.


Na stopce silnik kręci takie obroty ze mało nie odleci i wario otwiera się na maxa..
Silnik musi wykręcić wyższe obroty tylko że rolki muszą mieć siłę wyciągnąć pasek na samą góre..

Jutro potestuje jeszcze wszystkie sprężyny ze wszystkimi rolkami.. Czeka mnie dużo roboty

-- 18 lip 2015, 10:44 --

Oki tak w wczoraj wieczorem powiedziałem przy piwku i pomyślałem co jest nie tak z tym z tym moim derbikiem.
Po założeniu w wczoraj seryjnej przekładni miał wyrwę ze prawie stawał na koło i leciał jakieś 75km/h na rolkach 6,3 i sprężynie Naraku czarnej. Ta wyrwa na starcie była raczej spowodowana ciężkimi rolkami bo od razu wyrzucały pasek na samą górę.
I teraz tak . Myślę by założyć z powrotem te seryjną przekładnię i zjeżdżać z wagą rolek w dół. Ale do momentu żeby pasek był wyrzucany na samą górę wariatora. Chyba dobrze kombinuję?.
Lżejsze rolki będą powodować większe obroty a co za tym idzie wzrost osiągów.

Jeszcze jedna kwestia. Dlaczego jak teraz mam założona tę nową przekładnię to na tej czarnej Naraku i lżejszymi rolkami niż 6,3 gr wariator nie chce wciągać paska na samą górę?

-- 09 sie 2015, 6:40 --

Dobra więc tak ..... Zmieniłem przekładnię na seryjną , do tego sprężynę polini 23 kg i rolki 5gr - 78 km/h i wario otwarte do końca.
Ta sama sprężyna rolki 4,5 gr - 83km/h i wario otwarte do końca . Start zarąbisty . Dalej równo.
Jeszcze za ciężkie rolki wariator za szybko się otwiera co powoduje mocny start że aż łańcuch trzeszczy. Podejrzewam że rolki 3gr może nawet mniejsze dadzą w końcu efekty.... Ale chwilowo brak funduszy ... Bo sypnęło się łożysko od strony wariatora i cylek do szlifu... Cos się wrąbało pomiędzy tłok a gładź i rysa od okna ssącego do samej góry. Cóż mam z tym derbikiem same problemy ... Co zrobię to zaraz cos innego się sypie. Mam go dwa lata a nie zrobiłem nim trasy dłuższej jak 20 km... I przejechałem max 1000 km przez dwa lata...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy